Gravatar

#41 Bates 17 år siden

#40 - Det ser ellers ud til at det er cdon der har den bedste pris af forhandlere (har ikke handlet hos choices, og 101cd). Fik min fra play, men var så heldig at slippe for told (selvom der var et pænt lille brev på pakken hehe) :D

Edit : hov der skulle have været et link :)

http://dvd.allanmc.dk/?quicksearch=1&searchstr...
Gravatar

#42 El vez 17 år siden

Choices er pålidelige og uden chance for told. De tager dog £2 i fragt (anset ordrens størrelse)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#43 filmz-Narniabæver 17 år siden

Ice Age 2:

Dovendyret Sid og hans venner lever i deres dal, der er lavet om til et vandland, men der er en oversvømmelse på vej, og sultne dyr i farvandet, imens at den uheldige gnaver Scrat stadig jagter sit agern!

Et af årets bedste film, indtil nu.

9 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#44 El vez 17 år siden

Der skulle stå "uanset" I #42
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#45 Captain Vallo 17 år siden

#39
... og hvordan jeg mine klamme hænder om en vega kode?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#46 dyg 17 år siden

#45 - Her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#47 filmz-Bruce 17 år siden

#33 [url= On Mars trailer[/url]

BBC site
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 ks 17 år siden

Mht. The Wire og The Shield, så er det svært at sammenligne dem. The Shield er båret en hel del mere af actionsekvenser end The Wire er, så inden man går ind til The Wire skal man bare være opmærksom på, at - ligesom mange andre HBO serier - bevæger sig i et meget langsomt tempo og til tider kan være lidt kompleks at følge med i, men giv ikke op - you'll be rewarded in the end! :)

Desværre er jeg ikke sikker på den nogensinde kommer ned i et lavere prisleje da den ikke har særlig stor kommercial succes.
Gravatar

#49 filmz-Narniabæver 17 år siden

Bjørne Brødre 2:

Koda og Kenai må rejse ud i vildmarken med pigen Nita for at brænde en amulet under nordlyset imens at vinteren er ved at være slut.

Undervejs møder de igen elgene Rutt og Tuke, der er forelsket i to dame-elge.

Vennerne må udfordre den barske og snedækkede natur, og nogen farlige men charmerende vaskebjørne, så der er igen masser af spænding og lidt sørgelige scener.

En udmærket men ret kort fortsættelse, og det går da lidt fremad for fortsættelserne fra Disney.

8 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#50 filmz-jonasgr 17 år siden

OT: Jeg tjekkede lige priserne på The Wire og de to første sæsoner kan fåes til 274 hos SendIt og sæson 3 kan fåes til 143 hos 101cd.
Det er da egentlig ikke så dyrt igen, mener i hvert fald de har været noget dyrere.

Det er så godt nok reg2 og ikke reg1, men det gør vidst heller ikke den store forskel
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: