Gravatar

#11 filmz-Bruce 18 år siden

#10

Nej korrekt, min fejl. 1'eren var vist serbere, 2'eren muslimer og 3'eren mexicanere :) Begivenhederne ligner bare hinanden :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 Vestas 18 år siden

#9 Det er lidt svært at kommentere dit indlæg, når man allerede har set sæson 4 uden at spoile...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#13 filmz-Bruce 18 år siden

#12 Jep, men husk, at det er op til andre om de vil "spoiles". Det står dig frit for at skrive alt i spoilermarkeringer og frit for andre at læse det. Apropos ytringsfrihed ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 filmz-Narniabæver 18 år siden

Disney's Dinosaurne 9 / 10
Last man Standing 8 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#15 NightHawk 18 år siden

# 11 -

Jep lige præcis. Mht. sæson 2, kom jeg senere i tanke om, at jeg selv lavede en fejl. Her er de muslimske terrorister jo en stor del af plottet. I første halvdel, direkte og i anden indirekte. Var vist lidt for hurtig der, mente selvfølgelig kun, at de ikke var en del af 1 og 3 sæson :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16 filmz-ataris 18 år siden

Gonggongui jeog 2 (Another Public Enemy)
Udmærket efterfølger til Public Enemy, der dog ikke når op på samme niveau. Som altid en god præstation af Sol Kyung-gu. Filmen bærer præg af at have en noget for lang spilletid. De 148 min. kunne sagtens have været skåret ned til 120 min. uden at gå på komprimis med handlingen, da der er en del overflødige scener. Hvis man kunne lide Public Enemy er Another Public Enemy sikkert et kig værd, men det er på ingen måde en must-see
3/6
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#17 filmz-Narniabæver 18 år siden

Nania (2005)

For anden gang!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#18 ks 18 år siden

#17 - Er du virkelig født i 1973? Hmm. Uanset hvad, så er meningen med denne tråd ikke at skrive hvilke film man har set uden videre forklaring, og hvor mange gange man har set dem. Men derimod at forklare lidt om, hvad man synes om de film man ser, og hvorfor - hvis jeg da har opfattet det korrekt. Dine indlæg føles nærmest som spam ind i de andre.
Gravatar

#19 Popeye 18 år siden

12 Angry Men
Denne film overraskede mig meget positivt. Jeg var lidt træt da filmen startede, men det blev hurtig opvejet af en skarp og koncis rytme, som fængede. Det eneste minus er dog, at tingene falder lidt for godt i hak. Og her tænker jeg specielt på "Jeg slår dig ihjel" frasen - den kan godt virke lidt søgt. 9/10

Citizen Kane
Denne så jeg lige efter 12 Angry men. En rimelig film, der dog blegner lidt i forhold til førstnævnte. De første 10 min er ikke min smag, og jeg var faktisk tæt på at slukke. Den dårlige indledning satte sit præg på resten af filmen. Den sidste halvdel er dog god, men ikke god nok til en placering på IMDB's top 250. 7/10
...and then some
Gravatar

#20 filmz-Narniabæver 18 år siden

KS:

Bare rolig, jeg vender tilbage med en dybere anmeldese, jeg er ikke ude på at lave spam!
Jeg troede man kunne gøre som på f.eks Coming Soon med bare at give karakter!
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: