Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-frk. smilla 19 år siden

Jah hva ska man sige..? Den er jo helt igennem perfekt... Eneste lillebitte skuffelse var scenen med the Witch King men hva pokker... The Mouth of Sauron er utrolig ulækker men på en eller anden måde også utrolig sjov... Klart 6/6
Gravatar

#2 Skobbolop 19 år siden

tjaaa... jeg kan huske jeg var en smule skuffet over ekstra materiale på 2'eren, fordi det lignede 1'erens så meget... og det ser ud som om det igen bliver meget af det samme...

Weta workshop, designing middle-earth, costume design, bigatures og from book to script synes jeg er en smule kedelige da jeg synes det er noget man har set før..

jaja.. det var svært at få bogen filmatiseret så alle vilde være tilfreds, men det har vi altså hørt dem sige før i de 2 andre film.. (det er vel også det de siger i 3'eren?)

nu skal det lige siges at jeg ikke har set ekstra materialet i 3'eren men det lyder som samme trummerum.. :D... kan i hvert fald husk at 2'erens materiale ikke fangede mig så meget som 1'erens...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#3 azathoth 19 år siden

#2: Jeg synes faktisk materialet er rigtig godt... det er helt klart i samme ånd og stil som på de andre udgivelser, men fordi det er mere fokuseret på ting som man ser i ROTK, fx. Minas Tirith og Mordor synes jeg aldrig det bliver kedeligt.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

Er 6 stjerner ikke lige rigeligt? Hele anmeldelsen er nærmest en opremsning af problemer med den udvidede version, og så er det en lidt spøjs konklusion.
Gravatar

#5 Zelle 19 år siden

#4 - Nu er det jo nok fordi der mest er fokuseret på de ekstra scener der er kommet med. Der skal jo stadig tænkes på resten af filmen som, som jeg ser det, anmelderen mener får filmen op på 6/6.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

Så jeg forstår det så er 6/6 en perfekt karakter. 100%.

Aligevel opremser anmeldelsen en 3-4 ting, som kunne laves bedre. Det virker mere på mig, som om man har givet 6 fordi filmz.dk ikke understødter halve stjerner og hellere 6 end 5.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

#6 Det er problemet med den karakterskala, fordi 5 nok virker som for lidt til den film og så hellere en 6'er. 3 andre skalaer gør det, efter min mening bedre. 10 skalaen, IMDB skala og Metacritics skal (op til 100%).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 jbaun 19 år siden

Jeg kan ikke forstå at både Ringenes Herre 1, 2 og 3 i udvidet og ikke udvidet version kan få 6/6. Man må ligesom tage stilling til hvad for en version af filmene der er bedst, og så må den dårligste version af filmen få 5/6.
Gravatar

#9 cyberzed 19 år siden

#8 Hvad så hvis man synes de er lige gode ?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10 jbaun 19 år siden

Ja der er jo "stor" forskel på fx Ringenes Herre 3 den er 50 min længere. Så du mener om filmen er 50 min længere eller kortere det er lige meget???

Skriv ny kommentar: