Hun har været sat på en ufrivillig blind-date med en kæmpeabe i “King Kong” og kæmpet mod et forbandet videobånd i “The Ring”, og nu lader det til at Naomi Watts skal prøve kræfter med endnu en genindspilning – nemlig “The Birds”, en ny fortolkning af Alfred Hitchcocks klassiker “Fuglene”.

Universal Pictures har angiveligt tilbudt Watts at påtage sig hovedrollen i den nye filmudgave, der produceres af Michael Bay. Filmen vil blive baseret på en novelle af Daphne Du Maurier, som Universal har rettighederne til og som var inspirationen til Hitchcocks film.

Tippi Hedren havde hovedrollen i den originale thriller fra 1963, der omhandler en større skare af ondskabsfulde fugle, der spreder skræk og rædsel i en lille by.



Vis kommentarer (40)
Gravatar

#1 mr gaijin 17 år siden

Hedenskab.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 MTK 17 år siden

Det er nok en af de eneste film hvor jeg vil mene at et remake nærmer sig helligbrøde.
Gravatar

#3 chronaden 17 år siden

Tværtimod, jeg er imod Remakes men det her vil jeg faktisk give en chance.

Desuden har de valgt den perfekte skuespiller til den rolle imo. - Elsker Naomi Watts!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4 Hive 17 år siden

Det kan godt være, at en flok morderiske krager var vildt skræmmende og imponerende i 1963 - men jeg har altså svært ved at se, hvordan den skal kunne blive ordenligt skræmmende i 2006. Tiden er løbet fra den.
Gravatar

#5 duuk74 17 år siden

Yes...der blev grænsen til det aller helligste lige overskrevet. Tak Hollywood. Tak skal i bare ha...det bliver husket
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#6 NightHawk 17 år siden

Hmm...nej, det lyder, igen igen, som en rigtig dårlig ide det her. Bevares, The Birds var jo ikke ligefrem en af hitchcock's bedste film, men jeg svært ved, bortset fra CGI effekterne vdr. selve fuglene, alligevel at se hvordan de sku' ku' lave filmen bedre samlet set.

Man burde vel egentlig ikke være overasket over det her remake. Når man kan ha' den frækhed at genindspille Psycho, er der vel i princippet igen grænser for hvilke af Hitchcock's klassikere, der får en tur i remake maskinen.

For retfærdighedens skyld skal jeg da lige indskyde, at den foreløbige nr. 2 af Hitchcock remakes A Perfect Murder - Dial M. for Murder dog var ganske seværdig. Så det kan lykkedes. Men man skal så lige huske på, at historien var pænt meget ændret i forhold til originalen og dermed næsten virkede som en ny film.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7 filmz-Chemic 17 år siden

Nej nej nej... Der er jo ingen grænser for hvad de vil lave remakes af nu om dage. Synes "Fuglene" er en af de mest uhyggelige film jeg har set, og kender man Hollywood ret så bliver det langfra det samme!
Desuden bliver Naomi Watts aldrig en "A-Class" skuespillerinde med disse roller. Bare se "The Ring" og "King Kong" !
Hold dig til klasse film som "Mulholland Drive" !
Det kan godt være at der er stor penge forskel, men der er også stor forskel i respekten!
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#8 Spanner 17 år siden

Hvis der sidder en flok krager of hakker i Naomi Watt's afsjælede legeme, vil det stadig være super hot!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 Winniepooh 17 år siden

Michael Bay anden med de store og ikke altid vellykkede actionbrag, var nok en af de sidste jeg ville have valgt til jobbet. Men jeg ville nu nok slet ikke have valgt nogen, Hitchcock var en mester instruktør og jeg ser ingen pointe i remakes af hans film.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#10 davenport 17 år siden

Som der jo står i nyheden, så vil filmen blive baseret på en novelle af Daphne Du Maurier, og så er det ikke et remake af filmen The Birds, men en ny adaptation af novellen.
Det er alle (der ejer rettighederne) vel i deres gode ret til?

Jeg lider iøvrigt af fuglefobi, så jeg skider sikkert i røvgardinerne..

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: