Gravatar

#1 filmz-kaotmus 18 år siden

I et par andre tråde (bl.a. heads up) har der nogle gange været skrevet, at der vist ikke var risiko på told fra Play.com. Det er der! Min første ordre derfra er lige blevet snuppet - i øvrigt som den eneste pakke nogensinde for mit vedkommende.
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Da Play.com sender fra Jersey, har det hele tiden stået klart, at der har været en risiko for told på forsendelser over 80 kroner, da Jersey IKKE er medlem af EU.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 dyg 18 år siden

Enig med Yoda.

Det har altid været klart, at der bør betales told på varer fra Play, da de sender fra Jersey, men samtidigt at langt de fleste slipper forbi tolderne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 putandtake 18 år siden

Jeg har læst mindst 10 steder, at du kan komme til at betale told fra Play (Jersey) - du må ha' kigget et uheldigt sted!
Gravatar

#5 thebigzzz 18 år siden

Jeg har en Joey sæson 1 på vej fra play.com og den er lidt forsinket (der er gået 6 dage og de skriver der går 3-5 dage) så jeg er lidt nervøs for at den er taget i tolden, især fordi jeg ikke har nogen penge i øjeblikket, efter jeg har købt en erstatning for min dvd afspiller der lige er gået i stykker.
Gravatar

#6 myggen 18 år siden

Hvis du ikke har nogen penge, hvorfor spilder du dem så på en så sløj serie? :)

(og nej, du behøver ikke svare, og nej, det er ikke relevant for tråden)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 putandtake 18 år siden

Joey er da ok - men det er da også begrænset hvad din toldregning for den evt. kan løbe op i. Og så er risikoen for told fra Play desuden minimal.
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

Ja, jeg har haft en forsendelse fra play undervejs i 14 dage, og den dukkede op uden told - posten kan være langsom, og de 3-5 dage, Play reklamerer med, er kun vejledende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 myggen 18 år siden

Jeg har endnu ikke oplevet, at de 3-5 dage holder, og 6 dage ville på ingen måde give mig sved på panden.

Dog har jeg aldrig måttet vente 14 dage, men det kan så åbenbart også lade sig gøre. Og jeg har aldrig fået taget noget i tolden, så hvor længe man venter der, ved jeg ikke.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 lyspunkt 18 år siden

Jeg har nu ventet på DVDer fra Play. Typiskt har de været åbnet af Pest Danmark, men fordi Play normalt kun sender én film af gangen er der ikke sket noget.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: