Gravatar

#11 dyg 18 år siden

#7 - Den er ikke mindre end fra så mange andre steder (ok, lige pånær amazon.com, der er sikker hver gang).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 thebigzzz 18 år siden

#6: Jeg har ikke set meget af den, kun 3-4 afsnit, men det jeg har set, synes jeg var sjovt nok til at jeg gad at købe den.
Besides da jeg bestilte den var min dvd afspiller ikke futtet af ;)

Jeg takker for svarene, nu er jeg mere rolig :) Jeg er næsten lige løbet ind i en told regning, det vil jeg helst ikke udsættes for igen, selvom den langt fra ville være ligeså stor som sidst.
Gravatar

#13 putandtake 18 år siden

#11 Du har vist aldrig købt film i Asien!!!
Gravatar

#14 dyg 18 år siden

#13 - Jo, det har jeg!!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 putandtake 18 år siden

#14 Så undre det mig meget, at du ikke har lagt mærke til, hvor mange gange oftere, ens pakke har været åbnet i tolden. Det er aldrig for mig sket fra England/Jersey (ud af langt over 100 forsendelser), men nok omkring 1 af 3 fra Asien. Og når de har åbnet den, så har de været vakse nok til også at kontrollere værdien!
Gravatar

#16 dyg 18 år siden

Som sagt, så er du en af dem der har været heldige.

Rent procentuelt har det været meget lige for mig, om pakken er kommet fra nordamerika, asien eller Jersey (har endnu ikke fået noget fra Australien).

Men det skal nok passe, at jeg er et særtilfælde. Jeg er overbevist om, at mit navn står på toldernes blacklist. Jeg skal ikke forsøge at bestille noget til mere end de 80kr/€10, for det bliver med garanti snuppet i tolden.

1 ud af 3 er også en meget god statistik, på forsendelser over grænsen ligger jeg på omkring 80% der bliver snuppet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-kaotmus 18 år siden

#15: Jeg har sjovt nok den præcist modsatte oplevelse! Jeg har aldrig fået pakker fra asien der er blevet snuppet i tolden, men den ene gang jeg bestilte fra Play gik den i fælden... (sløjt statistisk grundlag, I know - men jeg har efterhånden bestilt mange gange fra især koreandvds uden problemer)
Gravatar

#18 Yoda 18 år siden

Jeg fik i dag min først dvd fra Play.com - har ellers kun købt bøger hos dem.

Derfor følgende spørgsmål:

1) Er det normalt, at de opgiver varens værdi uden på pakken?
2) Er det normalt, at de sender som gave?
3) Hvad menes der med "Import VAT pre-paid"?

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 läkerol 18 år siden

får man et brev hvor i der står at du ikke modtager din film fordi der er blevet krævet told eller hvordan forgår der lige?
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#20 dyg 18 år siden

Når dit postbud kommer med filmen kan du kun få den udleveret, hvis du betaler tolden. Ellers tager han den med på posthuset, hvor du så kan smutte ned og betale for den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: