Gravatar

#21 chuck 18 år siden

Jeg har bestilt flere film og bøger, men er ikke blevet fanget i tolden, men risikoen er der jo desværre.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#22 filmz-kaotmus 18 år siden

#18: re:3 menes der at der er betalt moms af varen i oprindelseslandet og derfor skal der ikke opkræves told ved indførsel i dk. Det er ret godt for dig, for tolden er sådan set den mindste udgift (mener den er 3%) - momsen er meget større (25%). Plus gebyr, selvfølgelig :-(
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 18 år siden

#18/22 VAT er Value Added Tax og svarer til moms. Det betyder, at når Play skriver det uden på pakken, så indikerer de, at modtageren af pakken allerede har betalt moms af sin pakke (hvilket naturligvis ikke passer), hvorfor man som regel undgår, at Pest Danmark stikker næsen i forsendelsen. Altså: Play forsøger at snyde postvæsnet med denne lille sticker.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 Yoda 18 år siden

#23

Tak for info.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#25 DarkLight 18 år siden

Play har pludselig declined mit creditkort, på trods af jeg før i tiden, flittigt har brugt dem.
Jeg indtastede derefter mine kortoplysninger igen, for en sikkerheds skyld, og lavede et rebuy. Har på tredje dagen står der stadig "processing" på min ordre.

What gives?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 lyspunkt 18 år siden

Jeg tror bare det er den almindelige juletravlhed. De havde hele tiden regnet med at mandag blev den største handelsdag. Jeg har selv seks varenumre i ordre, hvor nogle er "processing" nogle "awaiting stock", så jeg er rimelig fortrøstningsfuld. De har ikke brændt mig af endnu.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#27 DarkLight 18 år siden

Men denne ordre stod 14 dage i awaiting stock, og så da de fik den fik jeg en mail med card declined.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 lyspunkt 18 år siden

Prøv at skrive til dem. Det kunne jo være, de kunne give en fornuftig forklaring på det.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#29 DarkLight 18 år siden

Hmm men er det ikke på Play.com det er komplet umuligt at finde en email adresse?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#30 lyspunkt 18 år siden

Du kan trykke her så skulle du kunne komme ind på account info. Der er også et nummer hvis du er i tvivl.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: