I stedet for blot at byde på mere af samme skuffe går “De to tårne” i en ny retning, hvilket betyder mere action og mindre magi. Det fungerer fremragende og ser man bort fra enkelte minimale ridser i lakken, minder Jacksons mesterlige film stadig om en uudtømmelig gavebod, der har længe åbent. Ingen går skuffet derfra og “De to tårne” har fortjent hvert eneste af de fem store kameraer, som den får med herfra – det sidste kamera gemmer vi, til kongen vender tilbage.

Klik her for at læse mere om “Ringenes Herre: De To Tårne” i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Daniel Radcliffe 21 år siden

DEN FILM STYRER!
Hej! Ringenes Herre og Harry Potter filmene STYRER!
Gravatar

#42 dyg 21 år siden

Sq rigtigt Kram...Jeg grinede heller ikke...jeg kan godt se hvorfor folk griner af det...men det er jo ikke en scene der skal være komisk. Og hvorfor er det lige at Sam ikke er vågen der? (eller er det noget der kommer i den extendede version)

Hvad sker der lige med FARAMIR??!? Det må jeg sige, der var jeg sq skuffet...sådan er Faramir jo slet ikke i bogen...SNØFT
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#42 > Det er n ødvendigt for Peter Jackson at udbygge Faramirs begær efter ringen for at få ham til at tage Frodo med til Osgiliath, da Frodo og Sam skal være ved Crossroads of Osgiliath and Minas Morgul i slutningen af filmen, siden han gemmer Shelob til nummer 3.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#44 Skobbolop 21 år siden

#39 tak maya :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#45 filmz-seje_sild 21 år siden

ohhhhhhh den e4r også god nok altså
Gravatar

#46 filmz-zibby171 21 år siden

Vildt fed film, den fortjener da helt klart 6 stjerner... Især scenerne med angrebet på Helms Kløft imponerede mig utrolig meget.
Gravatar

#47 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er meget bedder en etern og gollum er meget godt lavet og andy serkis er god i rollen som gollum og viggo er fantastisk

Skriv ny kommentar: