#1 20 år siden

Jeg har brugt DVDpusheren nogle gange, men de er ikke til at stole på.
Senest havde jeg forudbestilt 2 film. På udgivelsesdagen for 1. film modtog
jeg en forkert film - og de havde trukket beløbet for begge film trods 2.
film (LOTR II) endnu ikke er udkommet (det var i starten af måneden) - og
trods at deres hjemmeside tydeligt meddeler, at de først trækker pengene ved
afsendelse. Trods gentagne henvendelser pr. mail har jeg stadig ikke
modtaget den rigtige film - eller fået nogen forklaring/undskyldning eller
andet. Blot et postulat om at de ville bytte filmen - men alligevel dukker
intet op.

Det skal tilføjes, at jeg gentagne gange har givet pusheren frist til at
rette fejlen - uden held. Senest har jeg meddelt dem at jeg så mig nødsaget
til at indberette dem til bank/PBS/evt. politi, og fik en tåbelig mail
tilbage med "Så anmelder jeg dig for tyveri" (af den DVD, som de selv
fejlagtigt har fremsendt - og som jeg har bedt om en frankeret returkuvert
til - uden held). Tilsyneladende er det ikke gået op for dem(ham), at de har
begået en fejl, og at god kundeservice er at rette fejlen og beklage. Jeg
kan derfor kun konkludere, at der er tale om svindel.

Træk af beløb for varer før de afsendes er iøvrigt i strid med gældende
regler for modtagelse af Dankort iflg. PBS' hjemmeside
http://www.betaling.dk/dankort/spoerg.htm#nr7

Sagen er nu indberettet til bank og PBS.


KØB ALDRIG FRA DVDPUSHEREN.

Gravatar

#2 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Lyder interresant. Jeg har aldrig selv handlet der, idet jeg synes siden så lidt crummy ud i forhold til så meget andet; deres sidedesign udstråler ikke kvalitet.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#3 Ikari 20 år siden

Jeg har selv købt fra siden op til flere gange, men det er efterhånden et års tid siden nu.
Dog oplevede jeg ikke selv problemer dengang de solgte region1-film, men har senere oplevet, at jeg måtte rykke for en film jeg havde betalt, men som de ikke havde sendt. Den bestilte film fik jeg dog efter et par uger, da jeg havde sendt dem en mail.

Desuden er der også lang ventetid på mange af deres film, hvis de ikke har dem på lager (hvilket ikke altid fremgår ved selve filmen).
Gravatar

#4 skittlez 20 år siden

Jeg har også rykket dem flere gange dengang jeg handlede der. Bl.a. havde de min E.T. (Ultimate disc set, 4cd) som de havde (super billigt) til 349 dengang de stadig havde R1.
De tog en lille måned om at sende den efter de havde skrevet at den var der.
Men dette er intet i forhold til R1DVD.DK som jeg handlede en del med idet de var billigere end de andre danske dengang der var R1. De har hustlet flere af mine venner, og nægter at svare når man skriver til dem.
---------------------------------
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#5 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg har ikke selv prøvet DVDPusheren, men R1DVD skal man holde sig langt væk fra. Jeg bestilte Monters Inc R2UK, men fik den australske (R4), så sendte jeg den tilbage og jeg fik en undskylndning, så vendtede jeg i næsten to måneder på den rigtige, men hvad kommer der i min postkasse.... R4`eren igen. UTROLIGT!!! Jeg har også sendt disc 2 fra Traffic Criterion retur p.g.a ridser/fejl for over fire måneder siden. Jeg har intet hørt jeg har ringet mange gange, sendt mails jeg har sågar sendt et brev, men INTET svar. LORTEFIRMA.

Gravatar

#6 Hasselguff 20 år siden

Vi har på filmz.dk før haft brugere der har klaget over www.r1dvd.dk sitet, og jeg har også selv oplevet problemer med deres behandling af mine ordre.

Filmz.dk forsøgte i sin tid at kontakte r1dvd både via telefon, mail og almindeligt brev men vi fik aldrig noget svar. Derfor anbefaler vi ligeledes at man handler andet steds, idet der jo er mange andre sites som både er billige og derudover også har en langt mere pålidelig service.

Om det samme gør sig gældende for DVDPusheren tør jeg så ikke svare på, men er der problemer med deres kundeservice er det bedste stadig - at bruge konkurrenterne.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 inflector 20 år siden

Well jeg har bestilt et par gange hos pusheren og jeg gør det ALDRIG igen! Første gang bestilte jeg simpsons season 1+2 begge i to eksemplare og vi modtog kun den ene af dem og hørte aldrig fra ham/dem igen. Anden gang bestilte jeg Futurama season 2 og det tog næsten 1½ måned inden de lå i min postkasse og det er simpelthen uacceptabelt. Så jeg er ihvertfald færdig med den butik.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 SpielbergFreak 20 år siden

AXEL MUSIC LÆNGE LEVE!!! Billigt, meget billigt! Meget god service, svare altid inden for 24 timer (der er nu aldrig gået mere end 12 i mine tilfælde). Når man sender en vare retur, går der højst to dage før pengene er tilbage på kontoen (med mindre det er weekend).
På et tidspunkt havde jeg bestilt Black Hawk Down R4, men ville hellere have R1, efter jeg havde sendt den retur, gik der fem dage, så lå R1 udgaven i min postkasse. Jeg har aldrig fået noget andet end det jeg havde bestilt. Der har aldrig været problemer med pengene, tværtimod for med hensyn til Black Hawk Down kostede R1 50 kr mere end R4, jeg fik en mail fra dem at det skulle jeg ikke tænke på.

Jeg handler KUN hos Axel Music. Og er så tilfreds at jeg ikke engang vil prøve andre bare for sjov skyld.
Gravatar

#9 chandler75 20 år siden

Jeg har også kun haft gode oplevelser med Axel. Det samme gælder for futureent.com og cd-wow.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 Skobbolop 20 år siden

har også haft problemer med dvdpusheren op til flere gange..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

Skriv ny kommentar: