#11 20 år siden

Jeg har oplevet præcis det sammen med dvdpusheren, til at starte med er de flinke nok, men når problemerne begynder at hobe sig op for dem, så svarer de enten ikke eller også får man et uforskammet/ubrugeligt svar tilbage...
Kan kun anbefale at gå uden om dem... der er en grund til at de har fået sådan en dårlig bedømmelse på dvdpriser.
Gravatar

#12 *Iceman 20 år siden

Rart at høre net-firmaerne omdiskuteret. Jeg har mange gange været fristet til at handle hos pusheren pga. deres lave priser og, så vidt jeg ved, gratis levering. Men efter denne omtale tror jeg at dvdoo fortsætter med at have mig som kunde. Hos dem har jeg til gengæld kun positive oplevelser. De har éen gang sendt mig den forkerte skive - havde bestilt Die Hard (2 disc udgaven) og de sendte mig istedet Die Hard 2 (2 disc udgaven) Jeg sendte dem en mail, hvor jeg forklarede dem situationen, og sagde at jeg egentlig godt kunne tænke mig at beholde filmen, hvis de kunne give mig lidt rabat eller lign på den anden film. Jeg fik tilbudt at få den næste film jeg bestilte til 99,- Det var en super service. Bare trist at der er kommet porto gebyr på.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#13 dyg 20 år siden

Jeg handler også meget ofte online, og jeg har endnu aldrig modtaget noget forkert (utroligt nok), så jeg kan fint anbefale Axelmusic, cdwow og cdon/dvdon (der dog i mange tilfælde er for dyre).

Det er rart med et forum som dette, hvor film-elskere kan advare andre filmelskere mod at handle visse steder. Pusheren og R1DVD vil aldrig få bestillinger fra mig, og jeg vil også fraråde mine venner at handle der.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 filmz-Spidey 20 år siden

Hader Pusheren!

2 gange har jeg bestilt og 2 gange oplevet problemer. 1. gang bestilte jeg Band of Brothers, som de ifølge hjemmesiden ville levere på 2 dage. Efter en uge kontaktede jeg dem, og fik en mail tilbage med, at jeg kunne få den 6 uger senere, fordi de ikke havde bestilt den hjem endnu! Lige nu sidder jeg på 2. måned og venter på en anden film, som de også på hjemmesiden skriver er på lager. Brug aldrig dem!

Axel Music skuffer aldrig.
"Go web go"
Gravatar

#15 Patriarch 20 år siden

Synes bare Axel R2 er dyre!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 filmz-vassago 20 år siden

Det er lidt dyrere, men tror også at de satser mere på reg.1'erne.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 Corgan 20 år siden

Jeg har også kun haft positive oplevelser med Axel Music. De yder virkelig god service og har gode priser.

Hail to the King!
Gravatar

#18 Patriarch 20 år siden

men damn... f.eks. 299,- for LOTR:TTT... det er jo sindsygt.

Jeg køber kun hois axel når jeg er desperat (dvs, når de er det eneste der er åbent og jeg ikke kan vente) eller når de har special tilbud... synes virkelig deres priser er lige frække nok!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 Corgan 20 år siden

#18:
Really? Utrolig mange region 1 film kan via Axel Music fås meget billigere end andre steder.

2 pris-eksempeler:
Monsters Inc. SE:
Laserdisken - 248.00 kr (igennem Movie World: 199.00 kr)
DVDoo.dk - 299 kr
CDon.com - 249 kr
Axel Music - 99 kr

Memento LE:
Laserdisken - 278.00 kr (igennem Movie World: 229.00 kr)
DVDoo.dk - har den ikke
Axel Music - 149,95 kr

Gravatar

#20 filmz-Mira 20 år siden

Kender heldigvis ikke de her dårligt omtalte firmaer-jeg er axel quinde definitivt-hurtigt nemt biligt og ingen bøvl el. bavl.Kan kun anbefales til andre..
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "

Skriv ny kommentar: