Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Gamle tråd

Ja vi laver lige en ny tråd, ikke fordi den var tung, requestet ville komme før eller siden 8-)

Jeg lægger ud med Det lille mysterie jeg linkede til i sidste tråd, omkring et nyt spil fra Funcom (folkene bag blandt andet The Longest Journey, og Dreamfall)

The Secret World ser ud til er navnet.

Secret world er et MMO der foregår i vores tid, og som man har kunne læse på forummet, så blandes det med myter og sagn fra vores tid. det er meget sparsomt med oplysninger endnu, men det virker som om de stiler efter et mmo der ikke er for "børn" ment på den måde at det er et mere voksen MMO, hvori man kan spille solo, eller sammen i grupper, som i andre mmo's

Når navnet Ragner Tornquist dukker op, så er jeg ekstrem intresseret, for den mand forstår om nogen at skrive en fantastisk historie, og udvikle et spændende person galleri.

Det ville være en gigant underdrivelse, hvis jeg sagde jeg kun så lidt frem til det her projekt!

har ikke hoppet på MMO bølgen endnu, men det her projekt kan måske overtale mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Hovsa glemte lige platformene, det kommer til Xbox360 og PC, hmm cross gaming, se det ku være fedt hvis det endte med det.

Her er selve pressemedelelsen
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 myggen 16 år siden

Fsva. crossgaming (nyt begreb?) så er det da helt sikkert en mulighed, allerede nu kan Shadowrun spilles på kryds af Windows og 360, så mon ikke et MMO ville være helt oplagt at gøre det samme med?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

#3 jeg mener de kalder det Crossgaming, når man spiller over forskellige spilplatforme, og ja jeg hørte det første gang netop i forb. med Shadowrun 8-)

Og hvis de siger det bliver et MMO, så kunne jeg ikke forstille mig at Funcom laver det på andre måder, de kan self. ha to forskellige afdelinger som laver en verden til Konsol, og så en til pc, men dette tvivler jeg nu stærkt på

Koncepts artet ser satme fedt ud til spillet, men der er stadig lang tid til det kommer, lige nu bruger de vidst mest kræfter på deres andet MMO Age Of Conan.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 myggen 16 år siden

Det er da også et helt fint ord :)

Fsva. MMO'er, så er der masser af dem der ser interessante ude, men når det kommer til stykket, får jeg aldrig så meget som prøvet et eneste af dem (hvis man ser bort fra betatests). JEg har nok aldrig helt set lyset, men måske mangler jeg (eller er blevet for gammel til) lysten til at 'rende rundt' og råbe og skrige med en masse teenagere.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

Til Xbox360 Ejer og Halo Fans, eller måske bare Rooster Teeth's Red Vs. Blue Serie.

Så er der kommet en video på Xbox lives Markedt place, omkring beta'en der bliver frigivet imorgen, og vare til den 6 Juni.

Det er satme go humor 8-)

Bug Report!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 McPeter 16 år siden

Interessandt læsning vedr. Google adds og opsamling af info om computerspillere:
http://pc.ign.com/articles/788/788346p1.html
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 Corgan 16 år siden


Jeg er ved at være træt af at have et netkabel liggende tværs over gulvet til min Xbox 360 og overvejer nu at finde på noget trådløst. Nogen der ved hvad jeg skal kigge efter?

Den trådløse modtager er vel nødsaget til at være Microsofts egne dyre USB fætter. Og så skal jeg også have fat i en trådløs router/accespoint. Men hvilken? Jeg ønsker stadig at kunne tilslutte et kabel til denne, så min iMac ikke skal køre trådløs. Nogen forslag? Er det noget med at visse mærker arbejder bedre sammen med Microsofts adapter end andre?

Der skal lige siges at jeg har 20Mbit hos CC, og ønsker selvfølgelig fortsat at kunne udnytte den hastighed.
Gravatar

#9 filmz-Kadann 16 år siden

#8 -

Trådløst er en jungle af format. Så vidt jeg ved, kan Cybercity levere en trådløs router du kan benytte i stedet for den du har nu, men vil du ikke betale for den, så er det mest optimale at nappe et accesspoint, da det kan skabe nogle ret interessante problemer at have to routere på samme net.

Jeg har gode erfaringer med Linksys og DLink udstyr, lidt blandede erfaringer med Netgear og virkelig dårlige erfaringer med Belkin, som alle ligger i den billige ende, når vi taler trådløst udstyr.

Men hvis din router fra CC kun har én ethernetport, hvilket den sikkert har, så bliver du nok nødt til at købe en switch også, så du kan kable din Mac. Afhængig af løsningen du har hos CC, kan det også lade sig gøre at udskifte deres router, men sidder du på en rå kobber forbindelse, hvor routeren som regel sidder direkte til et telefonstik eller RJ11-stik, så kan det være ret tricky dels at finde en router der kan bruges i stedet for CC's og dels at sætte skidtet op selv, fordi CC hjælper helt sikkert ikke med opsætningen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 Corgan 16 år siden


#9:

Tak for tippet. Jeg har også selv kigget på Linksys. Problemet med et accesspoint er dog bare at der, såvidt jeg har kunnet se, ikke er en wired udgang på denne. Jeg ønsker nemlig fortsat at køre med kabel på min iMac. Til min Xbox360 og min bærbar ønsker jeg dog at køre trådløs. Hvordan kombinerer jeg bedst det? Og hvad virker bedst sammen med 360'eren?

Skriv ny kommentar: