Udgivelsens tekniske side kunne have været præsenteret bedre. Billedsiden er flot et langt stykke hen ad vejen, men lyden er desværre problematisk. Det kunne formentlig have været bedre, hvis man havde sparet et par af lydsporene væk, men det kan jo være svært når man både skal tilfredsstille dem der bedst kan lide modersmålet og de anglofile. Det sparsomme ekstramateriale der er, er interessant nok, men kunne med stor fordel have været udvidet og uddybet lidt. Skal man købe udgivelsen skal det altså være pga. filmen selv: den leverer en frisk indgangsvinkel til dukkefilm, og er bestemt værd at se.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 18 år siden

Har jeg stadig på min "to watch" liste ...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 McPeter 18 år siden

Admin: Er jeg den eneste der kan se "grå film-kameraer" i de uudfyldte karakterfelter? Altså dvs. jeg kan se 4 sorte stjerner og 2 grå kameraer... Tænker I sikkert mangler at opdatere nogle grafik-elementer?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 Patriarch 18 år siden

Du er umiddelbart den eneste :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 maniac 18 år siden

#2 prøv og rens din browser-cache, og se om det ikke hjælper
Gravatar

#5 McPeter 18 år siden

Det ser fint ud nu - har ikke gjort noget aktivt, så min pc har nok selv fundet ud af der var noget galt?! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 Ash 18 år siden

Den her film er så forfærdelig kedelig!!

Ellers en film jeg havde set frem til, men den kan ikke anbefales til nogen... Det, at det er dukker, og de (dukkerne) ved det, er en klar hæmsko for filmen... Jeg synes det gør, at man aldrig kommer helt ind på karaktererne, og det hjælper bestemt ikke på filmens sløve tempo!

Man kan selvfølgelig komme med alle mulige spændende (ligegyldige) forklaringer på disse snore, og deres symbolske betydning(er) - men op i røven med dem, for det er sgu historien det handler om, og det er dybt uoriginal og ret elendigt fortalt...

Jeg kan ikk gi den mere end 1,5/6 - rigtig flot, men uendeligt ligegyldig...

Skriv ny kommentar: