Det er som om instruktøren har villet lave to film – en omkring klasseskellets eksplosive møde, og de uundgåelige voldskonsekvenser en sådan situation fremtvinger, men samtidig også et klassisk Bruce Willis actionbrag. Ingen af delene kommer til at fungere optimalt, da der ikke bliver plads til at fortælle begge historier samtidig. Lægger man dertil det konstruerede afpresningsplot med de obskure bagmænd, så får man en film, der i den grad lider af mangel på retningssans. Det ender hverken med at være “Panic Room” eller “Die Hard”, men en underlig lunken blanding.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-skm_ 18 år siden

jeg sys den er fed nok :)
" One above them all, one to rule them all, I! "
Gravatar

#2 Sealer 18 år siden

Syns slet ik den holder...en gang rod...Der er nogen okay scenere og lidt. men ellers syns jeg godt nok den er tom og intet sigede...
Gravatar

#3 filmz-sikorab 18 år siden

Umiddelbart, forstod jeg slet ikke handlingen i filmen ud fra selve anmeldelsen. Men har snakket med en kammerat om at se denne film, og tror jeg da også vi vil gøre. Men er lidt ked af den er et så kaldt "popcorn'flick", syntes ellers Bruce Willis er en enormt god skuespiller, og glæder mig da også til at se både denne film og Sin City :)
Gravatar

#4 filmz-sikorab 18 år siden

Undskylder dobbelt posting... Filmz.dk mangler en delete funktion :)
Gravatar

#5 filmz-Schioldan 18 år siden

Udmærket film - Fuld med action. Er især positiv overrasket over Ben Fosters skuespil.
If I had a tumor, I'd name it filmz.dk!
Gravatar

#6 filmz-ditlev 18 år siden

Ja den var udemærket, ikke oscar værdig men udemærket :)
Gravatar

#7 filmz-ill 18 år siden


Den der del hvor Willis og ham der drengen snakker om et computerspil fik alle til at krumme tæer i biografsalen

Udover det en udemærket søndagsfilm
.

Skriv ny kommentar: