Hvis man ikke kender navnet på Chewbaccas hjemplanet, vil man formentlig ikke grine nær så mange gange under “Fanboys”, som filmmageren havde håbet. Jovist, her er masser af muntre “Star Wars”-referencer, som filmens målgruppe kan le af, men der er desværre mindst lige så mange søgte jokes og ligegyldige sidespor, som sætter ens tålmodighed på prøve. Dvd’ens AV-præsentation er blot nogenlunde, og manglen på ekstramateriale kommer som en kolossal skuffelse. Det havde da været oplagt i det mindste at inkludere lidt videomateriale om de science fiction-tilhængere, som filmen hævder at hylde og henvende sig til. Denne udgivelse er (vel egentlig ganske passende) udelukkende et must for fans.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kram 14 år siden

mens korte optrædener af humoristiske kendisser som Seth Rogen, Danny McBride og (ikke mindst) William Shatner fremtvinger stribevis af smil og grin. Men der er også flere kedelige, alenlange sekvenser


Det ovenstående kendetegner meget godt filmen, den er kedelig og intetsigende men med en flok små sjove sekvenser. Man skal virkelig være fan, virkelig...

1 stjerne for Dan Fogler fordi han er den eneste sjove i gruppen og 1 for Shatner.

2/6
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Kram (1) skrev:
Man skal virkelig være fan, virkelig...

Jeg havde tre veninder med i biffen og se den, ingen af dem har set mere end 1-2 Star Wars film og morede sig alligevel rigtigt godt over filmen, så nej, man behøver ikke at være fan. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 dslacker 14 år siden

Filmens sidste replik er ganske rigtigt mindst en hel stjerne værd...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#4 Sverkel 14 år siden

Jeg har set filmen sammen med min kæreste som aldrig har set så meget som en enkelt Star Wars film og hun syntes den var en fed film som vi begge kunne grine meget af :D

Jeg aner ikke hvad Chewbaccas hjemplanet er og har kun set diverse film 1 gang så min Star Wars viden er heller ikke den helt store, og jeg mener derfor godt at man kan more sig over filmen selvom man ikke er Star Wars fan :)

"Han Solo IS a bitch" :D:D
Gravatar

#5 aero 14 år siden

Hmm.. Eftersom jeg godt ved, hvad Kashyyyk (ja nemlig!) er, tror jeg, filmen får en chance en dag ved lejlighed :)
Its structural perfection is matched only by its hostility

Skriv ny kommentar: