Klik HER for at vende tilbage til Europa.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Oettinger 18 år siden

Hej.
Jeg ved ikke om andre har opdaget det. Men "Befrielsesbilleder" ("Image of Relief") ligger Skjult på "Epidemic" dvd'en. Under ekstra materialet tryk en gang til højre og en gang op, og den går igang.

Jeg Var meget skuffet over at de ikke havde smidt nogle af hans kortfilm på samlingen, men det her bløder lidt op, selvom den er til at få fat på andre steder i modsætning til alle andre undtagen "nocturne".

Jeg vil nu sige at "Epidemic"'s ekstramatriale ikke længere er det svageste men det stærkeste!

MVH Johan Oettinger

PS: Se Den Se Den Mange Gange
Johan Oettinger
Gravatar

#2 filmz-kaotmus 18 år siden

Ifølge anmeldelsen i Information ligger Nocturne også som easter egg på en af skiverne i boxen. Det er i øvrigt den nok smukkeste kortfilm, jeg nogensinde har set.
Gravatar

#3 filmz-Oettinger 18 år siden

cool . det skal jeg da lige lede efter.

det er lækkert at de har smidt dem på. selvom befrielsesbilleder er i enormt dårlig kvalitet, man kan næsten ikke se hvad der sker.

Jeg kunne godt have tænkt mig at de havde smidt nogle af hans andre kort film på.
de er jo lige præcis disse 2 der var muligt at få fat på før. så vi har jo set dem
Johan Oettinger
Gravatar

#4 filmz-kaotmus 18 år siden

Han har vel derudover kun lavet den kortfilm, han brugte til at søge ind på filmskolen? Som i øvrigt er helt ulideligt selviscenesættende og oppustet, men ret flot og fortælleteknisk kompleks (også for kompleks :-)

Skriv ny kommentar: