Gravatar

#11 filmz-yoshimura 16 år siden

Hov, er der nogen af jer, der skal ind på The Rock til Prog Power? Der kommer nogle ret kompetente bands, såsom Mercenary, Threshold, Circus Maximus og Andromeda.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-Narniabæver 16 år siden

Gianna Nannini - I Maschi

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#13 filmz-sanjo 16 år siden

[url= Nightwatchman - Until the End[/url]

[url= NIGHTWATCHMAN (Tom Morello) "Road I Must Travel"[/url]

Her har vi guitaristen fra Audioslave og Rage against the machine, i hans lille solo projekt - Nightwatchman (Tom Morello)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 b e c h 16 år siden

Kashmir, og nej ikke det forbandede kedelige danske møgband...

Kashmir med Led Zeppelin!!!
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 16 år siden

#14 Hail to the kings!!! Altså Zeppelin ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmfan 16 år siden

Frank Sinatra Sings the Select Rodgers & Hart
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#17 PredatorX 16 år siden

Laver lyrik til The Cleansing, så det lytter jeg konstant til:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 filmz-Narniabæver 16 år siden

Blumchen - Verrychte Jungs
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#19 filmz-Kragmose 16 år siden

The White Stripes' nye skive (6/6 herfra) kører på repeat for tiden, og nu og da starter jeg lige Conquest forfra når den nærmer sig slutningen - det nummer er gennemført fedt.

Ellers har jeg også fået fat på Muse's forrige album, som jeg er blevet ganske positivt overrasket over. Tror jeg samler deres nyeste op også engang i nærmeste fremtid.
Gravatar

#20 b e c h 16 år siden


Hører faktisk netop den nyeste fra Muse lige nu, det album vokser helt afsindigt meget ved genhør.

...lige et tip til Muse fans, på siden microcuts, kan man kvit og frit hente en lang række optagelser, af koncert helt tilbage fra begyndelsen, med de rigtig gode hysteriske numre...

Skriv ny kommentar: