Gravatar

#21 MikkelHJ 20 år siden

#4 Jeg er da glad for, at du overvejede mig, men når det nu ikke skulle være så tillad mig at lægge billet ind på rollen som borgmester Richard Wilkins III. Det er altid lidt sjovere at spille skurk. Jeg er sikker på, at jeg kan gøre det :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#22 Morbid 20 år siden

ok, ham får du så. Du har måske en demon side vi har ikke har hørt noget om ? :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#23 Captain Vallo 20 år siden

#19
*retter sig op i stolen*
Wesley... and proud of it!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#24 MikkelHJ 20 år siden

#22 Hvem har ikke det?

Jeg synes borgmesteren er lidt cool. Han har nogle fede bemærkninger:

I have two words that are going to make all your troubles go away. "Miniature." "Golf."

eller den helt store:

Well, here we are. Journey's end. And what is a journey? Is it just distance traveled? Time spent? No, it's what happens on the way. It's the things that shape you. At the end of the journey, you're not the same. Today is about change. Graduation doesn't just mean your circumstances change, it means you do. You ascend to a higher level. Nothing will ever be the same. Nothing. So as we look back on...begins changing into a demon..on the events that have brought us to this day we...we must all...AHH. It has begun, my destiny. A little sooner that I expected. I had this whole section about civic pride, but...I guess we'll just skip to the big finish!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#25 filmz-nemesis 20 år siden

El Vez og Spanner jeg er på jeres side. She is a cute pie. ;)
Gravatar

#26 filmz-NoX 20 år siden

Correct me if im wrong morbid men er hun (Anya) ikke en vengance demon eller noet i den stil ?.... hvis det er tilfældet er det fedt nok, men hvis hun er typen der piver meget får du høvl på mandag i skolen ;)
Gravatar

#27 filmz-Mira 20 år siden

#14-der var du hurtig eh;)...

hmm ved ikke helt om det passer mig at være en messed up vampire slayer..og samtidig forelske mig i dem...men gad da godt kunne tæske rundt hele natten og daske demoner og andet godt uden at tøj eller fritzen bliver rodet;)
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#28 El vez 20 år siden

#27 med eller uden knallert ? :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#29 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Mira - vis nu lidt sportsånd ! Du får lov til at vise at du stadig ser godt ud og make-upen sidder perfekt uanset hvor mange tæv du får.

Jeg må nøjes med bare at være kedelig og tør hele serien igennem :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#30 MikkelHJ 20 år siden

#29 Ah, så kedelig er Rupert nu heller ikke. Der er for eksempel et rimeligt fedt afsnit, hvor Scooby banden kommer ind på en café, hvor han sidder og synger og spiller guitar. Han synger egentlig ret godt.

Så er der det afsnit, hvor alle Sunnydales voksne bliver som teenagere igen. Han har vist været en rigtig bølle, da han var i den alder. Han ryger og slår på tæven. Er det ikke det afsnit, hvor han er sammen med Buffys mor?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: