Gravatar

#11 DarkLight 20 år siden

Kan man troppe op hos Laserdisken og se deres varer eller er det netsalg?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Jeg ved at de har lukket deres demorum i København, men prøv at ringe til dem Aalborg på 9813 2222 og spørg efter Niels-Ole eller Hans-Christian.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 Skobbolop 20 år siden

#10 korret... men den er der! :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#14 El vez 20 år siden

Det er rigtig god hjælp at høre disse anbefalinger.. Lad os endelig få nogle flere :)
_
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Jeg har en Pioneer til 1700, som virker upåklageligt. Jeg har derudover en Denver kodefri afspiller, som også virkerupåklageligt, bortset fra at remoten til den er lidt skod. Så ved jeg ikke om det tæller, men jeg har også både en PS2 og en XBox der afspiller DVD'er.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#16 Skobbolop 20 år siden

jeg kan så også lige fortælle at min remote til min dv-454 fra pioneer stinker uhæmmet..

den kan ikke gå igennem NOGET som helst, og man SKAL pege direkte på afspilleren.. (trælst)..

#10 har du samme problem?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#17 dyg 20 år siden

#16 - Nej, slet ikke. Jeg er faktisk 60 gange mere glad for remoten til dvd-afspilleren end jeg er for dem til min vcr og fjernsyn.

Nu har jeg kun min lille ungdomsbolig, med begrænset plads. Men et par kasser øl eller en stol står der da til tider foran dvd-afspilleren, og der plejer ikke være problemer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Skobbolop 20 år siden

lo2..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#19 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg har også en Pioneer (DV350 tror jeg nok den hedder).
Jeg er særdeles tilfreds med den! Flot billede, æder nærmest alt, ingen trælse lyde (der var en enkelt gang, men så "rystede" jeg den bare), ingen kodeproblemer - men den er også købt ved Laserdisken.

Men fjernbetjeningen har samme problem som Skobbolop nævnte. Det kan man dog leve med. Jeg vil generelt anbefale den!

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#20 dyg 20 år siden

#18 & #19 - Tja, lyder til jeg har været lo2 indtil videre, tror lige jeg vil gennemteste den i morgen. Så skal der bygges en remote-forhindringsbane....
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: