• Aniston
    31%
  • Garner
    17%
  • Love Hewitt
    17%
  • Connelly
    13%
  • Lopez
    9%
  • McCarthy
    5%
  • Tilly
    4%
  • Anden Jennifer
    4%

Stemmer i alt: 1530

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 NightHawk 18 år siden

# 29 -

Jeg takker, især for billede 4 og 5 ! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#32 mimic 18 år siden

ja hende espotsito fra sin city er også en fræk en, aniston er bare RRRR hele vejen, and speaking of esposito viser hun da vist kasser i Crash filmen :)
Gravatar

#33 pulse83 18 år siden

#32 Tror du mener Spin City...ikke Sin City. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 18 år siden

#32 jeps hun viser frontpartiet. Men kan man være sikker på at det er hende, eller er de gået fra det med stand-ins.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 filmz-incubus 18 år siden

Connelly er da helt bestemt min favorit Jennifer. Dygtig skuespiller og rent eye-candy at se på! Mmmmmmmm.....
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#36 filmz-bullseye 18 år siden

1. Aniston
2. Garner

Skuespil, karisma:) ...
Gravatar

#37 filmz-lore 18 år siden

Enig med #6 og #13
Gravatar

#38 filmz-darthfrede 18 år siden

Tilly! Yes Sir! :-)


...selvom Jennifer'ne generelt er en smule kedelige.
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#39 Slettet Bruger [1427502173] 18 år siden

Havde ikke tænkt på Esposito, da jeg stemte, men hvis jeg havde husket på hende, havde hun helt klart fået min stemme.
Gravatar

#40 SpielbergFreak 18 år siden

Som nogle har sagt hvorfor er Jennifer Esposito ikke på, hun er da klart number 1!

Jeg stod imellem Connelly og Love Hewitt, og så skal man gøre op med sig selv om det er skuespil eller udseendet poll'en drejer sig om... Jeg skyder på der er udseendet det handler om her, så jeg stemte på Hewitt. Ikke at Connelly ikke ser godt ud, for det gør hun, meeen Hewitt er lige en tand lækrere, men en betydeligt dårligere skuespiller.

Aniston er nok min mummer 3.

Garner ser mærkelig ud, hun ligner en lille dreng med Dumbo ører. Lopez var lækker engang, men hun er blevet for opreklameret og i bund og grund er hun til grin!

Skriv ny kommentar: