Disney Channel er nu gået i gang med en ny animeret tv-serie, der er baseret på Disneys populære tegnede komedie “Kejserens Nye Flip” (“The Emperor’s New Groove”) fra år 2000.

Tv-kanalen har bestilt 21 episoder til serien som hedder “The Emperor’s New Skool” fra søsterselskabet Walt Disney Television Animation. Showets executive producer er Bobs Gannaway, der også producerer den animerede tv-serie bygget over Disneys “Lilo & Sticth”.

“The Emperor’s New Skool” instrueres af Dave Knott (“Frikvarter”) og anbringer hovedpersonerne fra filmen i nye omgivelser: Inkarigets folkeskolesystem. Kejser Kuzco er blevet afsat og må nu bestå alle sine fag og sætte en stopper for Yzma og Kronks onde planer og genvinde sin trone.

Det vides endnu ikke om David Spade atter vil lægge stemme til den forkælede og egoistiske kejser. “The Emperor’s New Skool” får premiere i 2006.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 filmz-smr 19 år siden

What?!
Bite ME
Gravatar

#2 PredatorX 19 år siden

Filmen er ellers genial...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 darkwizat 19 år siden

ja ja filmen er ok men disneys serie linger lort lige som næsten alle deres 2er så jeg tænker bare suk nej
Gravatar

#4 filmz-lone wolf 19 år siden

Håber bare at de om ikke andet lader være med at ændre tegnestil som i serieversionen af 1001 dalmatinere. Det var direkte mishandling!!!
Jeg kan da godt forstå at de vil tjene penge, men tror ikke de forstår hvad de gør for selve Disney brandet. Da jeg var lille forbandt man Disney med kvalitetstegnefilm, nu er det bare bilig merchandise og lavproduktions tegnefilm uden humor. Det er virkelig synd! :-(
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#5 elwood 19 år siden

Håber de køre videre med samme humor, den var jo dejlig anderledes, meget (u)disney, starten hvor kejseren i form af David spade, prøver at forklare hvilken grufuld skæbne han blev udsat for 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-smr 19 år siden

Filmen var da rimelig fun, og tænkte da på at producer´ne kunne overveje, at lave en 2ér, men da ikke en TV-SERIE!
Efter min mening, vil det ødelægge det hele...
Bite ME

Skriv ny kommentar: