Dawn Of The Dead (2004): Director's Cut (DTS) (som ik har dts alligevel så den skal refunderes!) U2: Go Home: Live At Slane Castle (Limited Edition Digipak) Cold Mountain Queen: On Fire: Live At The Bowl DTS (2 Disc Set)
dvdsoon:
Running Man, The: Special Edition North & South: The Complete Collection
koreandvds:
Yanni : Live at the Acropolis Trainspotting Gone With The Wind Rolling Stones: Live at The Max The Game Korn - Deuce Guns N' Roses World Tour 1992 - Use Your Illusion / dts Guns N' Roses World Tour 1992 - Use Your Illusion 2 / dts Fantasia
Det har været intet mindre end en uforlignelig og formidabel uge.
Efter at have studeret 8 måneder i Canada, vendte min kæreste endelig hjem i mandags. Dette var naturligvis en stor glæde i sig selv, men denne blev dog større, da hun medbragte denne bunke film til samlingen
"X-Files - Fight the Future" "Venom" "Cabin Fever" "City of Lost Children" "Classic Horror Collection" (8-disc box) "Critters 1-4" "Enemy mine" "Exorcisten Trilogy Box" "Fantastic Voyage / Voyage to the Bottom of the Sea" (Double Disc) "Ghoulies" (Double Disc) "James and the Giant Peach" "Killer Klowns from Outer Space" "Last House on the Left" "Legend of Hell House" "Oblong Box / Scream and scream again" (Double Disc) "Out of Time" "Poltergeist 2-3" (Double Disc" "Star Trek X: Nemesis" "Titus" "Witchboard" "Star Trek - The Original Moviecrew Collection" "Star Wars Boxen"
De to sidste havde jeg bedt hende tage med hjem, de andre var en overraskelse. Desværre havde jeg selv lige købt "Titus" - men hvad pokker, det er to forskellige udgaver.
Ved siden af denne omgang, ja da blegnede min sølle buket roser!
Selv har jeg denne uge - som så mange andre - købt "Taken" hos Axelmusic, samt bestilt følgende, ligeledes hos Axel:
"X-Files Season 7" "Run Lola Run" "Northern Exposure - Season 1" "Northern Exposure - Season 2" "Simpsons Season 5"
Så nu kan jeg gå en kold, klam og regnfuld efterårs/vintertid i møde - jeg er helt sikkert underholdt! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Ja, det er et dejligt twist, "Killer Klowns" giver genren. Det er interessant, at nogle instruktøre tør kaste sig ud i det absurde - velvidende, at det ikke ramme den fine smag.
#1 chronaden 21 år siden
cdwow:
Dawn Of The Dead (2004): Director's Cut (DTS) (som ik har dts alligevel så den skal refunderes!)
U2: Go Home: Live At Slane Castle (Limited Edition Digipak)
Cold Mountain
Queen: On Fire: Live At The Bowl DTS (2 Disc Set)
dvdsoon:
Running Man, The: Special Edition
North & South: The Complete Collection
koreandvds:
Yanni : Live at the Acropolis
Trainspotting
Gone With The Wind
Rolling Stones: Live at The Max
The Game
Korn - Deuce
Guns N' Roses World Tour 1992 - Use Your Illusion / dts
Guns N' Roses World Tour 1992 - Use Your Illusion 2 / dts
Fantasia
#2 filmz-Bruce 21 år siden
#3 chronaden 21 år siden
#4 Yoda 21 år siden
Efter at have studeret 8 måneder i Canada, vendte min kæreste endelig hjem i mandags. Dette var naturligvis en stor glæde i sig selv, men denne blev dog større, da hun medbragte denne bunke film til samlingen
"X-Files - Fight the Future"
"Venom"
"Cabin Fever"
"City of Lost Children"
"Classic Horror Collection" (8-disc box)
"Critters 1-4"
"Enemy mine"
"Exorcisten Trilogy Box"
"Fantastic Voyage / Voyage to the Bottom of the Sea" (Double Disc)
"Ghoulies" (Double Disc)
"James and the Giant Peach"
"Killer Klowns from Outer Space"
"Last House on the Left"
"Legend of Hell House"
"Oblong Box / Scream and scream again" (Double Disc)
"Out of Time"
"Poltergeist 2-3" (Double Disc"
"Star Trek X: Nemesis"
"Titus"
"Witchboard"
"Star Trek - The Original Moviecrew Collection"
"Star Wars Boxen"
De to sidste havde jeg bedt hende tage med hjem, de andre var en overraskelse. Desværre havde jeg selv lige købt "Titus" - men hvad pokker, det er to forskellige udgaver.
Ved siden af denne omgang, ja da blegnede min sølle buket roser!
Selv har jeg denne uge - som så mange andre - købt "Taken" hos Axelmusic, samt bestilt følgende, ligeledes hos Axel:
"X-Files Season 7"
"Run Lola Run"
"Northern Exposure - Season 1"
"Northern Exposure - Season 2"
"Simpsons Season 5"
Så nu kan jeg gå en kold, klam og regnfuld efterårs/vintertid i møde - jeg er helt sikkert underholdt! ;-)
#5 filt 21 år siden
#6 Yoda 21 år siden
#7 Skum 21 år siden
#8 filmz-banjo 21 år siden
#9 cyberzed 21 år siden
#10 Yoda 21 år siden
Ja, det er et dejligt twist, "Killer Klowns" giver genren. Det er interessant, at nogle instruktøre tør kaste sig ud i det absurde - velvidende, at det ikke ramme den fine smag.
Jeg tror du har ret!