Da jeg var lille -dvs omkring 10 år siden- fandtes der en tegnefilm der på dansk hed "Silver". Tegnefilmen var oprindeligt japansk eller kinesisk og tegnet i manga-stil... tror jeg nok... Filmen havde fortsættelser og var delt op i ca 4-5 afsnit/VHS bånd af normal filmlængde.. Serien handlede om hunden Silver og dens ejer, en lille dreng. De boede i nogle bjergegne som var terroriseret af nogle farlige Grizly-bjørne. Hunden Silver begyndte så at samle en flok af vilde hunde til at bekæmpe de farlige bjørne..
Jeg har søgt efter oplysninger om denne serie i diskussionsgrupper på usenet, på imdb og diverse online filmbestillings hjemmesider.. men uden held.
Men så var det jeg tænkte på filmz.dk. Der må da være nogle af jer film-kendere derude som kan hjælpe!?!
Har kan du købe den svensk/finske udgave på DVD dog til en lidt dyr pris. (husk lige dette er den uklippede udgave i modsætning til den danske vhs udgave!) Laserdisken.dk
En lille debat på geekculture.dk om forskellige rygter om den danske DVD udgave som måske/måske ikke kommer (Kom nu for*beep* scanboks I kan godt) Geekculture.dk
Det er tydeligvis umuligt at få serien på dvd med danske eller engelske undertekster. Men ved I om man kan købe serien på vhs med enten dansk eller engelsk tale/undertekster?
#1 filmz-MostiKal 21 år siden
Filmen havde fortsættelser og var delt op i ca 4-5 afsnit/VHS bånd af normal filmlængde..
Serien handlede om hunden Silver og dens ejer, en lille dreng. De boede i nogle bjergegne som var terroriseret af nogle farlige Grizly-bjørne.
Hunden Silver begyndte så at samle en flok af vilde hunde til at bekæmpe de farlige bjørne..
Jeg har søgt efter oplysninger om denne serie i diskussionsgrupper på usenet, på imdb og diverse online filmbestillings hjemmesider.. men uden held.
Men så var det jeg tænkte på filmz.dk. Der må da være nogle af jer film-kendere derude som kan hjælpe!?!
#2 Zelle 21 år siden
Tror det er den... Har dog aldrig set den, men powersearch på imdb er også en god ven ;D
#3 Scherlund 21 år siden
#4 filmz-MostiKal 21 år siden
Respekt til Zelle!!
#5 Zelle 21 år siden
#6 Scherlund 21 år siden
Animenfo.com
Har kan du købe den svensk/finske udgave på DVD dog til en lidt dyr pris. (husk lige dette er den uklippede udgave i modsætning til den danske vhs udgave!)
Laserdisken.dk
En lille debat på geekculture.dk om forskellige rygter om den danske DVD udgave som måske/måske ikke kommer (Kom nu for*beep* scanboks I kan godt)
Geekculture.dk
#7 evermind 21 år siden
#8 filmz-MostiKal 21 år siden
#9 Zelle 21 år siden
#10 puffin 21 år siden
Mener også der på et tidspunkt var en der kontaktede udgiveren herhjemme der sagde at de ville komme på DVD engang her i DK.