hej jeg har et lille problem. da jeg var barn så jeg de her manga tegnefilm som hed Silver om japanske kamphund som bekæmper store bjørne og main carr hennder Silver og er den hurtigste og bedste hund. her er mit problem. hvordan skaffer jeg dem igen hvor kan de hentes/købes. jeg vil meget gerne have dem igen da så vidt jeg husker er MEGET fede :P håber i kan hjælpe mig på forhånd tak. Kane
jeg har fundet den på cdon.com men desværre kun med svensk eller japansk tale. og da jeg ikke fatter hverken svensk eller japansk vil jeg jo nok helst ha den med dansk tale :P jeg har også læst at scanbox ville udgive en dansk udgave af special edition boxen med 5 afsnit af silver i starten af dette år. så den burte være udkommet man har uden søgt efter den i mine lokale video butikker men uden held. hvis du har bare den mindste smule hjælp ville jeg blive meget glad. på forhånd tak Kane
Spurgte for et stykke tid siden om det samme på dahf.dk og fik af vide, at en dahf-bruger havde haft sendt en mail og at de ville komme på dansk i løbet af sommeren eller efter så vidt jeg husker.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
kan kun sige at alle 21 afsnit findes på fansub med Japansk tale med svenske, finske og engelske tekster. De er dog meget svære at få fat i da der ikke er så mange der har dem.
Håber at den kommer her hen over sommeren og at det ikke er den klippede udgave.
I betragtning af hvor mange der efterlyser den danske udgave, er i forbløffende dårlige til at opsøge informationen fra de eneste der nødvendigvis ved noget - nemlig Scanbox. Så få dog fingeren ud og vigtigst af alt: Stop whining!
;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
jeg ringede til scanbox og de sagde at de har planlagt at udgive den men den først udkommer til efteråret.. hmm... jeg ahr læse at en anden har ringet og den skulle udkomme i starten af dette år og en anden der sagde her til sommer... nu må de fandme godt se at få fingere ud af R.... og se at komme i gang så jeg kan genleve mine barne helte: Silver og hans venner! :P men tak for hjælpen
Det var dælme også nogle fede tegnefilm.. Kan huske en kammerat havde dem alle, og hvor fik vi dem dog set mange gange.. Bliver spændende at se om de stadig er ligeså gode når man ser dem 10 år efter..
#1 21 år siden
da jeg var barn så jeg de her manga tegnefilm som hed Silver om japanske kamphund som bekæmper store bjørne og main carr hennder Silver og er den hurtigste og bedste hund.
her er mit problem.
hvordan skaffer jeg dem igen
hvor kan de hentes/købes.
jeg vil meget gerne have dem igen da så vidt jeg husker er MEGET fede :P
håber i kan hjælpe mig
på forhånd tak.
Kane
#2 21 år siden
og da jeg ikke fatter hverken svensk eller japansk vil jeg jo nok helst ha den med dansk tale :P
jeg har også læst at scanbox ville udgive en dansk udgave af special edition boxen med 5 afsnit af silver i starten af dette år.
så den burte være udkommet man har uden søgt efter den i mine lokale video butikker men uden held.
hvis du har bare den mindste smule hjælp ville jeg blive meget glad.
på forhånd tak
Kane
#3 El vez 21 år siden
mail: [email protected]
tlf: 86 62 70 00
...just an idea :)
#4 puffin 21 år siden
#5 Scherlund 21 år siden
Håber at den kommer her hen over sommeren og at det ikke er den klippede udgave.
#6 El vez 21 år siden
;)
#7 21 år siden
hmm...
jeg ahr læse at en anden har ringet og den skulle udkomme i starten af dette år og en anden der sagde her til sommer...
nu må de fandme godt se at få fingere ud af R.... og se at komme i gang så jeg kan genleve mine barne helte: Silver og hans venner! :P
men tak for hjælpen
#8 El vez 21 år siden
#9 filmz-Alex Sønderby 21 år siden
Kan huske en kammerat havde dem alle, og hvor fik vi dem dog set mange gange.. Bliver spændende at se om de stadig er ligeså gode når man ser dem 10 år efter..
#10 21 år siden