På siden Worth 1000 kan man se hvad der sker når to eller flere kendte filmbilleder tørner sammen.

De i alt 74 billeder, som er indsendt af brugerne, viser bl.a. hvad der sker når:

[list][li]George Bush møder Gollum.[/li][li]”Jaws” støder sammen med “The Day After Tomorrow”.[/li][li]Darth Maul støder sammen med Shrek.[/li][li]En stormtrooper optræder i “The Passion of the Christ”.[/li][li]Når The Simpsons træder ind i “The Matrix”.[/li][/list]Klik på overskriften for at se mere.



Vis kommentarer (30)
Gravatar

#1 filmz-Randy Savage 19 år siden

hmm nogle af de nyheder på filmz har ikke en skid med film at gøre
Gravatar

#2 nakalay 19 år siden

#1 Hvilke?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 dyg 19 år siden

#1 - På hvilken måde har dette ikke noget, med film-verdenen at gøre?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 akerman 19 år siden

hahaha domokun er så vild!
Gravatar

#5 filmz-Ptr^ 19 år siden

Nogle rimelig smagsløse billeder imellem, som f. eks. The Two Towers billedet, og alle nazist billederne (hvad er der sjovt ved dem?)

Dog et par gode.
Gravatar

#6 Michael Andersen 19 år siden

De bedste er i starten og så degenerer de ellers der ned af. Den med de to tårne virker, hvis man tænker at der op til premieren på filmen var en masse tomult - hvor nogle folk forlangte at få titlen ændret, fordi de mente at Peter Jackson drev rovdrift på 11. september.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-Glory 19 år siden

Hviket han selvfølgelig ikke gjorde da det har været titlen lige siden bøgerne blev skrevet - mange år før d. 11. september 2001!

-------
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#8 Michael Andersen 19 år siden

Ja, man man sige at det var en ret stupid diskussion der kørte omkring førnævnte episode.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 filmz-Glory 19 år siden

Oh yes! Opgivende hovedrysten var alt den episode fik herfra!
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#10 Lowkey 19 år siden

#5
Denne photoshopkonkurrence handler om ting der er dømt som clichéer på W1K. Det er ikke specifikt film-clichéer.
En forklaring og liste over clichéerne kan findes her: <a href="http://www.worth1000.com/popup.asp?faq=3" taget="_blank">http://www.worth1000.com/popup.asp?faq=3[/url]
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: