Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Totalt off-topic... Men synes jeg ville spørge det hyggelige folk på Filmz om her var nogle brætspillere? Risk, Axis, Attack, Civilization osv?

PS: Kunne være fedt med et Off-Topic fora her. Nogle gange kunne det bare være cool at snakke om alt muligt andet med folk man "kender" fra filmz.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Jeg har spillet en del Settlers sammen med dem jeg gik på Uni med, men da folk begyndte at droppe ud (inkl. mig selv) stoppede vi. Det var ellers meget fornøjeligt.

Risk har man da også spillet en smule op igennem tiderne.

Men ellers er det jo nok Trivial Pursuit, der er den store vinder i min vennekreds. Ubrugelig parat-viden er jo en god ting at være i besiddelse af :)

Det er nu fornøjeligt og hygsomt med et spil engang imellem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Patriarch 21 år siden

Håber ikke i droppede ud pga. settlers :D
Gravatar

#4 dyg 21 år siden

Hehe dog ikke :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 azathoth 21 år siden

#1: Det jo er netop det tagwallen er til... her kan du skrive alt hvad hjertet begærer (med måde) ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 cyberzed 21 år siden

Jeg har vidst spillet lidt af det hele :) Axis and Allies i hvert fald og Trivial med nazi regler mens jeg var i Bosnien...vi havde spillet det så meget til sidst at man skulle svare præcis det der stod på kortet :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#7 filmz-nemesis 21 år siden

Det eneste jeg har spillet, men det er lang tid siden, er Dungeons & Dragons.
Gravatar

#8 Michael Andersen 21 år siden

#6 Med nazi-regler? Hvad pokker er det for noget?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

Jeg tror han mente Nazi som i "lede" regler... altså det at de skulle kunne det præsise svar som det stod på kortet
Gravatar

#10 Michael Andersen 21 år siden

Nåå okay, på den måde. Jeg vidste ikke om militæret havde deres regler eller noget i den stil.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: