Så er der landet en ny trailer til Alex Proyas kommende film “I, Robot”, der er baseret på en bog af Isaac Asimov.

I 2035 er robotter noget man finder over alt. Alle stoler på dem, undtaget én mand, en lettere paranoid strisser, der undersøger en forbrydelse, han er helt sikker på er udført af robotter. Sagen leder ham imod en langt større trussel mod menneskeheden…

Klik på overskriften for at se traileren.



Vis kommentarer (41)
Gravatar

#1 nostromo 20 år siden

Well, shit....

I can't wait... I love Assimov, but I am not too keen on Billy Smith... Or Billy Bob Smith, or good old Bubbah from the Bronx... It is like watching the same movie over and over again when seeing any of his movie... Though I am going to watch is so I'll keep my mouth shut!
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#2 Arne4real 20 år siden

Den klassiske cocktail: ”Enemy of the state” møder ”Clone Wars” møder “Terminator” møder ”Matrix” samt en vittig knøs til at styre løjerne mellem alle de fremmødte. Så er underholdningen hjemme.
Det lyder forresten bedre når Harrison Ford siger ”Get off my plane” end Will Smiths efterligning ”Get off my car”…
Gravatar

#3 PredatorX 20 år siden

Synes nu filmen lover ok underholdning, og MÅSKE en smule mere... Effekterne ser fede ud synes jeg, men er dog absolut på ingen måde særlig vild med Will Smith. Jeg tror ikke det er en af de film, hvor man føler sig frarøvet to timer af sit liv med stor fortrydelse, men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl, det er sket før:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 filmz-Wacker 20 år siden

Jamen, det minder så meget om animatrix og hvordan krigen startede.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#5 Patriarch 20 år siden

synes det er synd at traileren viser de mange robotter der går amok... ville være langt federe at blive overrasket af det, eller at det helt var fjernet fra filmen... og at det istedet var en thriller der holder stemingen fra første halvdel af traileren
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 filmz-Bruce 20 år siden

Hmmm hvorfor er det meget federe at een menneskelig politimand jager een løs robot?

Bladerunner!

Hvornår fanden lærer amerikanerne antydningens kunst i stedet for at smovse sig i talentløs CGI? Endnu en gang b-films lort og så en klassiker af Assimov....trist!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 SpielbergFreak 20 år siden

Synes det ser okay ud, enig med #4, minder meget om "starten" Animatrix

Man kunne dele det op sådan her:

1. Kunstig intelligens opfindes, robotter bliver bygget. Mennesket opbygger et had, mod de perfekte skabninger, som i starten virker fredelige og loyale udadtil:
I, Robot, A.I: Artificial Intelligence og Animatrix, afsnit 2

2. Krigen starter og maskinerne er menneskene langt overlegende, og vinder selvfølgelig:
Animatrix, afsnit 3 og Terminator 3

3. Maskinerne har vundet og styre den rigtige verden, men der kæmpes både i tid, rum og i et maskine skabt computerprogram:
The Matrix, Matrix Reloaded, The Terminator og Terminator 2

4. Heldet er ved at vende sig til menneskenes fordel, trods mange års krig og død, men menneskene vinder.....eller gør de:
Matrix Reloaded, Matrix Revolutions og Terminator 4 (som forhåbentlig kommer)

Det var så min lille sammensætning af nyere "Menneske vs. Maskine" film.

Håber det giver mening.
Gravatar

#8 Captain Vallo 20 år siden

Når jeg drager ind i biografens mørke for at se denne film, så er det ikke pga. Will Smith, men derimod Alex Proyas'.
Har I ikke set Dark City?
Jeg kan da ikke vente med at se mere fra hans hænder...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#9 filmz-frostfang 20 år siden

Af en eller anden grund er jeg altid flad af grin når man i en trailer hører de bevingede ord "This summer One Man...." For så ved man normalt hvad klokken er slået... Udover det ser den da meget fed ud, men jeg er enig #4 og #7 om at det minder meget om animatrix. Men er bestemt også enig med #8 om at Proyas hidtil har lavet gode film!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#10 filmz-phalanx 20 år siden

uhh ja dark city, jeg håber bare will black-smith toner sin "rap"kæftede black-male persona lidt ned, det er det eneste han spiller, og det bliver meget hurtigt, meget pisse belastende,,,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris

Skriv ny kommentar: