Et billede, som øjensynligt viser en ændring, der er blevet begået i den kommende “Star Wars Trilogy”, kan nu ses online. Det drejer sig om en ændring i “The Empire Strikes Back”, hvor den oprindelige skuespiller som spillede Kejser Palpatine (Clive Revill), er blevet erstattet med skuespilleren, som indtil videre har spillet kejseren i 3 af filmene: Ian McDiarmid.

Det amerikanske website TheDigitalBits har vist billedet til nogle ‘insidere’, som åbenbart har set det endelige produkt, og de har alle bekræftet, at denne ændring vitterligt optræder i den kommende udgave af “The Empire Strikes Back” i “The Star Wars Trilogy” DVD-udgivelsen. Dette på trods af, at man ellers var blevet fortalt, at det er ‘Special Edition’ udgaverne fra 1997 af filmene, som er inkluderet i udgivelsen.

Andre ændringer skulle også optræde, såsom en grafisk opdatering af Jabba the Hutt i “A New Hope”. Vi krydser naturligvis alle fingre for, at Lucas vil sørge for, at Han igen skyder først i den famøse bar-scene i “A New Hope”.

Endeligt skulle det vise sig, at listen over det ekstramateriale, som skulle være at finde i den kommende “Star Wars Trilogy” DVD-boks, faktisk ikke er den rigtige, endegyldige liste, men blot en ‘test udgave’, à la de ‘test udgaver’ af coveret til udgivelsen som blev lækket til offentligheden for noget tid siden.

Klik på overskriften for at læse mere og for at se et billede, som sammenligner den gamle, oprindelige udgave af scenen med den nye udgave af scenen.



Vis kommentarer (27)
Gravatar

#1 dyg 20 år siden

Jeg forstår det ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 filmz-ghjbjkk 20 år siden

Hahaha det er det jeg siger. Star Wars SE stinker max!!! Den gamle idiot til Lucas skulle bare tage at udgive de oprindelige, uden han har været inde og pille med hans klamme fede pølsefingre!
Gravatar

#3 filmz-phalanx 20 år siden

woooooooooooooo det er herlige tider for en sølle STARWARS fan,
så lang tid det ikke er SE. er jeg glad
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#4 filmz-sno 20 år siden

Jeg glæder mig max til den DVDboks - det bliver alt for fedt at se dem i "nye" udgaver; selvom de helt orginale også godt måtte komme - oh well, kan altid se dem på vhs!
--
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth!
Gravatar

#5 filmz-Runin 20 år siden

Der er andre scener end lige kejser-scenen fra Episode V der bekymrer mig. Jeg har altid synes at kejseren i netop den scene lignede en klovn med at par alt for store briller - specielt når man ser en helt anden i Episode VI, så for min skyld ingen alarm på det punkt. Men Han Solo skal fandme skyde først........
Kapitalisten var nok bange for at det ville støde de små tudeunger ovre i staterne at deres helt er så korrupt at han vil skyde først! :oP
Gravatar

#6 filmz-zanoan 20 år siden

"The whole difference between the previous trilogy and these new scumbagging movies, is; Han Solo".
_______________________________________
"A truth that is told with bad intents beats all the lies you can ever invent" - William Blake
Gravatar

#7 filmz-zylofon 20 år siden

Så længe det er for at opnå homogenitet i serien synes jeg det er ok. Jaba lignede lort i A New Hope: Special Edition - fint hvis de retter op på det. At der bruges forskellige skuespillere til at spille kejseren synes jeg også er ok, at der rettes op på. Ian McDiarmid har jo trods alt også været med i flest Star Wars film.

Og tag så lige og lyt til dine fans George og lad Han skyde først!!!
--
Remember...short controlled bursts!
Gravatar

#8 nakalay 20 år siden

Det lyder jo godt. Jeg glæder mig :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 PredatorX 20 år siden

Har altid fundet det underligt at netop den scene ikke blev ændret i SE. Så jeg synes ikke det gør noget som helst.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 filmz-Horn 20 år siden

Det er osse helt fint med mig, den ser alligevel herre dårlig ud i den oprindelige udgave.
_
Den der glemmer historiens gang,
er forevigt dømt til at gentage den.

Skriv ny kommentar: