Skuespilleren Willem Dafoe er blevet castet i “Manderlay”, den anden del af Lars von Triers USA-trilogi.

I filmen skal Dafoe spille faderen til hovedpersonen Grace, der denne gang spilles af Bryce Dallas Howard. Nicole Kidman havde rollen som Grace i den første film, “Dogville”.

På rollelisten finder man desuden Lauren Bacall, Jean-Marc Barr, Jeremy Davies, Isaach De Bankole, Danny Glover, Udo Kier, John C. Reilly og Chloe Sevigny.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 filmz-phalanx 20 år siden

det lyder godt, jeg syntes rigitg godt om Jeremy Davies han er sjov at se på,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#2 filmz-bullseye 20 år siden

Willem Dafoe er heller ikke værst, han var rimelig overbevisende i Spiderman, som den "skitsofræne" Osborn aka "the Green Goblin"...
Gravatar

#3 PredatorX 20 år siden

William Dafoe... Hans bedste rolle synes jeg klart er i Platoon.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 filmz-sno 20 år siden

Ja, Dafoe var genial i Platoon (fed film forresten); tvivler dog på at Manderlay er noget jeg tager i biffen for at se - har faktisk ikke engang fået set Dogville endnu; og har heller ikke rigtig lyst! :/
--
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth!
Gravatar

#5 Pissed_Squirrel 20 år siden

Han var da også god i The Boondock Saints!
Gravatar

#6 Michael Andersen 20 år siden

Er der nogen der har set ham i "Auto Focus"?

Scenen hvor Greg Kinnear og Dafoe ser på en hjemmevideo hvor de har orgiehygget sig med et par yndige piger. Efter de har set et par minutter af filmen kniber Kinnear øjnene sammen. Han beder om at få filmen spolet lidt tilbage og så få billedet pauset: "What is that on my ass?" spørger han forundret. Dafoe svarer tørt: "That is my hand." :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-charliesheen 20 år siden

#6 Lyder som en sjov scene den vil jeg huske hvis jeg en dag ser filmen
Hell hath no fury like a woman scorned!
Gravatar

#8 filmz-charliesheen 20 år siden

I Everything or Nothing til PS2, spiller han ond, men synes ikke han virker overbevisende da han skal lyde som en russer med dårlig accent og hele tiden skal forvrænge stemmen..han har nemlig en meget kariskmatisk stemme og hvis i ligger mærke til det bruger han den meget i sit skuespil (jaja i ved hvad jeg mener..jeg ved godt alle skuespillere bruger stemmen!)
Hell hath no fury like a woman scorned!

Skriv ny kommentar: