20th Century Fox er nu klar med den fulde trailer til deres kommende sci-fi thriller “I, Robot” med Will Smith.

Filmen er instrueret af Alex Proyas efter et manuskript af Jeff Vintar, Hillary Seitz og Akiva Goldsman.

På rollelisten finder man desuden Bridget Moynahan, Bruce Greenwood og James Cromwell. “I, Robot” får amerikansk premiere 16. juli.

Klik på overskriften for at se traileren.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 filmz-DMA 20 år siden

Den minder nu lidt om en Typisk Will Smith film, (MIB) men i stedet for Rumvæsner er det nu Robotter han skal slås i mod, og når han ikke deler slag ud så smider han lige nogle sjove?? bemærkninger ind... pfft sugar for my Coffe.... Men nå det er vel underholdning som man ikke skal tænke så meget over?
Gravatar

#2 filmz-xlarti 20 år siden

Præcis.
Hvis bare will kunne ha holdt sin kæft og kørt sin sædvanlige homeboy attitude ud til højre ville denne film kunnet ha sparket kosmisk røv. :-((((
Gravatar

#3 filmz-juicepresser 20 år siden

er det bare mig eller kan andre os høre lidt af noget musik fra the matrix i baggrunden... det er ikke meget, men jeg er sikker på det er der fra. Dog er det ikke det hele, der er en smules forskel efter man ser den store samling robotter
Gravatar

#4 azathoth 20 år siden

#3: Jo, det er musikken fra Matrix Revolutions... Jeg mener det er noget af nummeret "Navras" der kører over rulleteksterne i Revolutions...

Det kører fra Smith siger "When people where killed by other people" til han siger "Oh hell"... resten er ikke fra Matrix, men må være andetsteds fra.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-Plast 20 år siden

Årh for f.... og her troede jeg de ville lave en fed film mere eller mindre efter Asimovs bog - den ser sørgelig Will Smith agtig ud - Damn!
Gravatar

#6 Hasselguff 20 år siden

Der er ellers den onde A.I. stemning over noget af det her. Specielt hvis man kender til det online-spil, der kørte op til biografpremieren - lad os håbe Will Smith humoren er tonet tilstrækkelig ned og at traileren fokuserer på ham for at trække folk i biffen - lad os håbe...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 filmz-castigo 20 år siden

jeg glædede mig ellers til denne film :(
Gravatar

#8 reaper.dk 20 år siden

Jeg synes nu at den ser fed nok ud...
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas
Gravatar

#9 inflector 20 år siden

Den ser da ganske lovende ud og ja lad os håbe at den ikke, bliver fyldt af for mange smart Smith kommentarer.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 filmz-Martin Schou 20 år siden

Fuld trailer ... kommer den ædru så på et tidspunkt?
I'm not left-handed either.

Skriv ny kommentar: