Ok... denne er en omvendt version af "Heads up..." trådene. Her kan man poste en forespørgelse på en film, og så kan folk poste den billigste pris de har set den til... ----------------------- Jeg starter :)
Jeg kunne godt tænke mig jeres priser på:
- Die Hard Trilogy SE - Alien Quadrology - Bowling for Colombine 1 eller 2 disks version. (helst 2, og helst med dansk undertekster, men disse er ikke krav)
Så hvis der er nogen der har set en af flgende film til en god pris, post away :)
#1 - så Die Hard Trilogien hos splashdvd.com til en ca.14£ (kan ikke huske det præcist - der var også en gift voucher for førstegangskøb), men er ikke sikker på det var SE.... du kan lige prøve at kigge nærmere på det, da jeg er på vej ud af døren... :-)
den der 24/7 UK butik (kan ikek huske hvad den hedder, noget med cd247.co.uk ller lignende ;) har vist haft eller har die hard trilogy til cirka 15-20£, men tjek det selv ;)
Havde intet held med at finde DH trilogy SE til en god pris de steder i nævner. Kan kun finde dem enkeltvis, og så til en ikke særlig atraktiv pris. :-/
#1 Patriarch 21 år siden
-----------------------
Jeg starter :)
Jeg kunne godt tænke mig jeres priser på:
- Die Hard Trilogy SE
- Alien Quadrology
- Bowling for Colombine 1 eller 2 disks version. (helst 2, og helst med dansk undertekster, men disse er ikke krav)
Så hvis der er nogen der har set en af flgende film til en god pris, post away :)
#2 inflector 21 år siden
#3 McPeter 21 år siden
#4 filmz-psmadsen 21 år siden
#5 El vez 21 år siden
#6 McPeter 21 år siden
#7 filmz-psmadsen 21 år siden
#8 Patriarch 21 år siden
#9 lagoni 21 år siden
Die Hard Ultimate Box
#10 Patriarch 21 år siden
tak