Variety reporterer at “Indiana Jones 4” er blevet udsat, indtil et nyt udkast af Frank Darabonts manuskript ligger klar.

Darabonts manuskript var ellers baseret på en ide som Steven Spielberg, Harrison Ford og George Lucas havde godkendt, men nu forlyder det at Lucas åbenbart ikke er tilfreds med det netop afleverede manuskript.

Det var planen at indspilningen skulle gå i gang til sommer, men trioen vil nu forsøge at finde en ny manuskriptforfatter som kan omskrive Darabonts drejebog. Derfor forventes det at indspilningen tidligst kommer i gang til næste år.

Spielberg vil ikke kommentere evt. andre planer, men Ford overvejer nu at tage andre opgaver.



Vis kommentarer (43)
Gravatar

#1 filmz-Mifan 20 år siden

AAAAAaaarg!!! For £$¤%&* da... skulle han ikke bare lave Ep. 3 og være glad...
If it's good enough for Spielberg and Ford, it's good enough for me...now play it Sam...

Well... man kan vel altid håbe på, at de om et par dage siger, at det bare er en and.
~ Mifan
Gravatar

#2 filmz-phalanx 20 år siden

det er sgu da helt ok hvis de endelig skal lave en IJ4 skal manus da være iorden
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#3 El Capitan 20 år siden

Ja... Men Lucas kan jo ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele...

Bare se SW EP 1.....???!?!?!
Gravatar

#4 The Insider 20 år siden

Jeg har heller aldrig været tryg ved ideen at Darabont skulle skrive et Indiana Jones manuskript.
War. War never changes.
Gravatar

#5 El Capitan 20 år siden

Kender ham ikke... Hvad har han ellers skrevet..????
Gravatar

#6 Tylerdurden 20 år siden

Lucas skal bare tage sig af effekterne og lade historien være op til Spielberg og Darabont!!!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#7 filmz-Tegningen 20 år siden

Ah det er dog altid rart at se andre medmennesker svine Geo Flucas til =)

Men er det kun mig som syntes at spielberg har tapt sin director evene hen af vejen? - Jurassic Park 2+3 - AI - OSV. Nå hva....
->
If it ain't broke don't fix it....
<-
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Her er da to ting han har lagt fingeren på:

Frankenstein (1994) (screenplay)

Shawshank Redemption, The (1994) (screenplay)

#7: AI??? En af mine favoritter
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 gi-jones 20 år siden

#7: Jurassic Park 2 er vel nok nærmest det eneste middelmådige han har lavet. Den var ikke specielt fantastisk, men heller ikke direkte forfærdelig. Historien haltede men instruktionen var da i top... JP3 er ikke instrueret af himself og det bliver 4'eren heller ikke. Det er en ren pengemaskine nu...

Manden er genial. PUNKTUM!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-MachineGod 20 år siden

Jeg vil nu heller ikke sige at manden der lavede Minority Report har sin director evne..

Men ham Lucas der, ham har vi altså ikke været for heldig med på det sidste..
_____MachineGod______
__Stopping the pain__

Skriv ny kommentar: