Gravatar

#1 *Iceman 22 år siden

Nu har jeg hørt fra så mange, at dette skulle være en af verdens bedste (og mest sørgelige). Men jeg har ikke rigtig fundet noget sted man kan leje den, og sidder nu og overvejer at købe den istedet.

Men vil gerne lige høre hvad folk har at sige om den, og om den er værd at købe?
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#2 p0lsefeeN 22 år siden

har ikke taget mig sammen til at se den!
den ser så fucket ud, på den anden side de mest fucket film er tit de bedste..:D
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#3 lagoni 22 år siden

Det er en meget skræmmende film, da jeg var i biografen og se den, var der 3-4 mennesker der gik, så den er ikke for sarte sjæle (som min mor nok ville udtrykke det). Men det er samtidig en fantastisk film, flot filmet, spillet etc.

Den har samtidig et fremragende lydspor
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 McPeter 22 år siden

Jeg har heller ikke fået set den endnu, men den står til gengæld ret højt på min 'dem-skal-du-se'-liste... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 *Iceman 22 år siden

Fandt den nemlig hos axel i reg. 1 udgaven til 99,-

Requiem For a Dream

Og nu har vi jo lige modtaget SU...hehe
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#6 Hasselguff 22 år siden

Musikken og lyddesignet styrer! Filmen er mere stiliseret end Trainspotting og grænser til det absurd-karrikerede tilført stænk af realisme. Den handler om misbrug i forskellige afskygninger og er egentlig en voldsomt depressiv oplevelse - klart at anbefale! :)

5/6
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 puffin 22 år siden

..og den er alle pengene værd.

Uden tvivl en af de bedste film jeg nogensinde har set.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#8 nakalay 22 år siden

Indeholder pakken med "Requiem For A Dream / Pi" den unratede version? Eller kan man ikke stole på billedet?

Hvis axels pakke ikke holder stik, hvor kan man så købe den unratede version?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 *Iceman 22 år siden

Unratede udgave? Af hvilken af filmene? Og når man alligevel skal ud og invistere, skal man så hive Pi med i samme omgang eller hvad?

Takker forresten for den hurtige respons! ;-)
Gravatar

#10 nakalay 22 år siden

Jeg tænkte på Requiem For A Dream. Jeg er usikker, om axels r1 er rated eller ej.

Jeg overvejer enten at købe "Requiem For A Dream / Pi" pakken eller måske r2 versionen fra cd-wow.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: