Når DVD-udgaven af første del af Quentin Tarantinos “Kill Bill” rammer butikkerne, skal man kigge langt efter det store udvalg af ekstramateriale, eftersom udgivelsen sandsynligvis kun vil indeholde filmen og en ‘behind the scenes’-featurette.

Tarantino lover stadigvæk at en bedre version vil udkomme: ”På et tidspunkt får vi én stor DVD [udgivelse] med begge film.”

Desuden pønser instruktøren på at skabe flere kapitler i “Kill Bill”-serien.

Han fortæller: ”Jeg har tænkt på prequels og sequels. Jeg har fået denne idé, hvor vi venter fem år og kommer så tilbage ikke med the Bride (Uma Thurman) som hovedpersonen, men Vernitas (Vivica A. Fox) datter af hovedpersonen. Det ville foregå femten år i fremtiden, og the Bride vil være i kørestol.”



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 filmz-ghjbjkk 20 år siden

Hmm, på et tidspunkt sagde han ellers at han ville lave en "masse" ekstra materiale til hver udgivelse, så ingen af dem var ens! Hvor er han til grin mand!
Gravatar

#2 maniac 20 år siden

Jeg er sådan set bare glad for at jeg nu kun behøver at købe én version af filmen istedet for de oprindeligt annoncerede forskellige versioner af filmen. Nu kan jeg bare læne mig tilbage og vente på boksen
Gravatar

#3 filmz-ghjbjkk 20 år siden

Hehe, ja okay det samme her. Men alligevel...
Gravatar

#4 filmz-Mifan 20 år siden

Synes der er gået inflation i det med at udgive en strippet bio-version af filmen, for senere at udgive en special edition...
~ Mifan
Gravatar

#5 filmz-Plimmer 20 år siden

Hvis så bare den strippede version ville være noget billigere, så var det her en god nyhed.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

#2, 2 versioner.
Den japanske skal man da også have :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-Jepper 20 år siden

Manden er jo jøde af største kaliber! Man burde vente sig til ikke at læse hans udtalelser, da det ender med at man mister alt for manden. Hans film er fede nok, men manden selv er sku da et kvaj!
Gravatar

#8 El vez 20 år siden

#6 er det ikke bare sort-hvid klippet der er ændret ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

#8, plus der skulle vist være forkortet visse scener i den version vi fik.

Konsklusion: Den japanske er mere voldelig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 Kia 20 år siden

#9 og er der noget der mangler i Kill Bill, så er det vold :)

Skriv ny kommentar: