En opfølger til “Boondock Saints” fra 1999 er på vej. Optagelserne til “Boondock II: All Saints Day”, som atter engang har Sean Patrick Flannery og Norman Reedus i rollerne som de to MacManus-brødre, forventes at gå i gang til næste år.

Ifølge IMDb lærer man i efterfølgeren at de to brødre og deres far har gemt sig i Irlands sletter i tre år, og at de er ganske tilfredse med dette landlige liv. Men da en præst bliver myrdet i Bosten ser det ud som om de to brødre er gerningsmændene, og Conner og Murphy må vende tilbage til USA for at bevise deres uskyld.

Det forventes at filmen får premiere i 2005.



Vis kommentarer (23)
Gravatar

#1 El Capitan 20 år siden

FEDT...

Flere elendige 2'ere der kan ødelægge fede film....

Håber den bliver fed..!!!
Gravatar

#2 McPeter 20 år siden

Ja, der er godt nok lige lovlig meget gang i det med at lave gode film om til 2'ere...

Kan det iøvrigt passe at man kun kan få 1'eren som den helt almindelig version jeg har set i Danmark? Der er ikke særligt meget lir på den?!

Håber den kommer til at rykke ligeså meget i banditten som 1'eren!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 filmz-Splax 20 år siden

Jeg tror simpelthen ikke på at den 2'er kan gå galt, det var noget over 1'eren, som ikke kan ødelægges i en 2'er. Jeg har aldrig været opslugt så meget af en film, som jeg var da jeg så 1'eren(og stadigvæk gør), 2'eren vil jeg vente på men længsel.
Gravatar

#4 ImpulzE 20 år siden

dejligt... Har også tænkt længe over hvornår de vil gå i gang med den... glæder mig til at se den !!
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#5 Kram 20 år siden

Håber fandme det bliver en god 2er, det ville være synd og skam at ødelægge sådan en fed film. Plottet lyder dog ret tyndt, alt alt for tyndt.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#6 origin 20 år siden

1'eren er nok af de fedeste film jeg har set.. den er utrolig genial.. tror heller ikke 2'eren kan ødelægge noget, men håber den bliver lige så fed som 1'eren, eller federe :D
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#7 cluq 20 år siden

Det lyder godt....rigtig godt....
Gravatar

#8 filmz-Wacker 20 år siden

Sean Patrick Flannery er nu god i young indiana jones
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 filmz-Retep 20 år siden

Dafoe (hedder han ikke det?) skal være ham FBI fyren igen :) han var famnde fed:
"cuddle? what a fag!"
Gravatar

#10 MadMartigan 20 år siden

#9: Det ser ikke ud til han skal være med, ihvertfald ikke iflg. IMDB...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: