Richard Donner, som instruerede klassikeren “The Goonies” fra 1985, og Steven Spielberg som var executive producer på filmen og skrev manuskriptet med Chris Columbus, har opkøbt et manuskript til fortsættelsen og presser nu på for at få den lavet.

Donner fortæller: ”Vi prøver desperat. Vi prøver bare at få Warner Bros., som ejer [filmen], til at sige ja.”

I fortsættelsen bliver de originale skuespillere, som tæller Sean Astin, Corey Feldman, Josh Brolin og andre, forenet med en ny gruppe forstadsunger.

Om selve historien fortæller Donner: ”Den nye gruppe bliver kaldt ‘the Groonies’, fordi de lever i den by, hvor den kinesiske dreng [Data] bor… og han har et lille elektronikværksted, og alle ungerne hænger ud ved hans butik. Han har denne kinesiske accent, og han kalder ‘the Goonies’ for ‘the Groonies’, og derfor kalder de nye unger sig for ‘the Groonies’, indtil de kommer i en situation, hvor de gamle Goonies må redde de nye Groonies – og omvendt.”

Richard Donner vil ikke udtale sig om flere plotdetaljer, men han fortæller dog, at Astins karakter, Mikey, vil være fremtrædende, og at Chunk, i skikkelse af Jeff Cohen, ville vende tilbage.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 filmz-ill 20 år siden

Ved ikke hvor mange gange jeg så filmen da jeg var en knægt :)
.
Gravatar

#2 Captain Vallo 20 år siden

#1
- også mig! Min videokopi var slidt i småstykker, men jeg har selvfølgelig erhvervet mig DVD'en. Kommentarlydsporet er simpelthen perfekt! Komplet line-up af Goonierne.
Jeg har haft læst et af de Goonies 2 manuskripter der flyder rundt på nettet, og hvis det Spillebjerg har købt bare kommer i nærheden af dét, så kan vi kun håbe på, at Warner giver drengene frie tøjler til at gøre lige præcis hvad de vil!
Jeg vil lade dette indgå i min aftenbøn fremover.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#3 Ikari 20 år siden

Goonies never say die!
Gravatar

#4 filmz-Smitty 20 år siden

Okay, Michael Jackson didn't come over to my house to use the bathroom. But his sister did.

He, he, den Chunk ;-)
Gravatar

#5 Captain Vallo 20 år siden

"Geez, mister... You're even hungrier than I am."
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#6 Spanner 20 år siden

This was my dream, my wish. And it didn't come true. So I'm taking it back. I'm taking them all back.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 Captain Vallo 20 år siden

"It's a STIFF!!!"
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#8 Captain Vallo 20 år siden

Bare rolig, folkens!
Filmen kommer ikke til at hedde The Groonies.
Se her:
http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=16...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#9 filmz-bootylicious 19 år siden

ejj...det ville sgu være fedt med en 2ér...!!!

elsker bare den film ;-)

Skriv ny kommentar: