Gravatar

#1 Spanner 22 år siden

Welcome!!!

Så starter en ny tråd i vores quiz Movie Quotes Trivia.

Reglerne er stadig som følger:

Den person, der gætter en quote får lov til at skrive det næste quote... Osv.

Quotes er ikke gættede før vedkommende, der har skrevet det, har bekræftet det.

Quotes skal være fra en film der er/har været tilgængelig for de fleste - så ikke noget med quotes fra serbokroatiske dogmefilm eller lign. (Det er nok heller ikke specielt smart at quote fra film der lige har fået premiere i amerikanske biografer og som først kommer til Danmark på et senere tidspunkt.)

Quotes skal helst komme fra originalfilmen. Quotes som "Houston! We have a problem." har jo været brugt i nu snart 2 millioner andre film end lige "Apollo 13". Quotes skal helst være længere end bare en 3-4 ord, medmindre at det er en kendt sætning som f.eks. "Redrum! Redrum! Redrum!". Det er iorden at bruge en dialog mellem 2 personer som quote - så længe vi ikke snakker novelle længde.

Såfremt at ingen kan gætte det, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet quotet, komme med nogle hints. Det kan være alt fra plot, location, instruktør, skuespiller osv.

Der må maksimalt gå 2 dage fra et quote bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt. Hvis et quote ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.

Quote #1:

The complete lack of humility for nature that's being displayed here is staggering
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Answer #1 - Jurassic Park :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Spanner 22 år siden

jepsen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 chandler75 22 år siden

Jeg ville lige korrigere mig selv fra forrige tråd: Ferris Bueller siger ikke "I am the Walrus" men "After all, he was the walrus".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 El vez 22 år siden

Vi bærer over med dig, for denne ene gang!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-dvede 22 år siden

Tryk til Crystalstar, tryk til. Kom hid med ny quote.
-------------
If He´s so smart, how come hes dead?
Gravatar

#7 filmz-Velociraptor 22 år siden

vi venter!
Gravatar

#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Slap af!

Ikke for at bitche eller være hellig (det lader jeg Aza om), men folk er blevet totalt utålmodige på det sidste. I starten og normalt begynder folk først at råbe op efter min 1 dag.. Nu går der ikke mere end et par timer.

Og en anden ting: det hjælper nok ikke at skrive at de skal skynde sig. For når de logger tilbage til denne tråd er det nok fordi de har tænkt sig at komme med et nyt quote.

/rant off.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 8 - Nemlig der sker altså andet i vores liv end blot at sidde og vente på at man har gætte rigtig :) - Jeg har fx bl.a. været til Filmmesse og andre ting hele dagen og først lige kommet hjem.

Her kommer så mit næste - måske lidt for lette - quote til alle de utålmodige :)

Look, everyone - This is what hatred looks like! This is what it does when it catches hold of you - It is eating me alive, and very soon now it will kill me! Fear and anger only make it grow faster !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 filmz-Diller82 22 år siden

Det er godt nok gået hurtigt med quotes her på det sidste har været med til arrangere film messe de sidste par dage, og har så stået der lørdag søndag, og vupti så sætter man sig endelig foran computeren og så er der ca 250 nye posts i quotes =)

Den blev jeg nødt til at slå op, har aldrig hørt om den! men efter at have læst om den, tror jeg lige jeg må finde den et sted =)
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.

Skriv ny kommentar: