Halle Berry, som har titelrollen i “Catwoman”, fortæller at filmen vil udvikle sin egen mytologi for den kendte figur.

Berry fortæller: “En af de ting som jeg kan lide ved manuskriptet, er at vi erkender, at der er andre Catwomen før hende. Så det er ikke fordi, at jeg prøver at være the Catwoman. Vi vedkender, at vi i vores manuskript mener, at der er ni Catwomen, og jeg er en af dem, som f.eks. den femte. Så det giver mig et spillerum til at være min egen version af Catwoman. Jeg behøver ikke være ligesom Michelle Pfeiffer eller Eartha Kitt. Jeg er min egen 2004-version af hvad Catwoman kunne være idag.

Desuden fortæller hun om sit kattekostume: “[Det er] fantastisk. Meget mere komfortabelt end mit X-kostume.

“Catwoman” er ca. en måned inden i produktionen, og filmen får formegentlig premiere i 2004.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 Spanner 20 år siden

Så får hun også lige disset X-men på vejen :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 El vez 20 år siden

LOL ja, hun er sin helt egen forfærdelige udgave af catwoman! Selv ikke oscarberettiget skuespil kan rette op på det katastrofale kostume..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Hvor er det også nederen det med de flere forskellige cat-womans..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 filmz-MachineGod 20 år siden

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Halle Berry er overvurderet og skulle ikke have haft den i mine øje "politisk korrekte" oscar. Desuden skulle hun have smæk for at være negativ overfor X-men, da X1 og X2 helt sikkert er og x3 vil være bedre end Catwoman. Alene kostumet siger vist det hele. Ja ja, Halle Berry, det var da sikkert sjovt at lege skuespiller så længe det nu varede.
_____MachineGod______
__Stopping the pain__
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

Altså hun rakker jo ikke ned på X-Men, hun siger jo blot at hendes catwoman kostume er mere behageligt... slap dog af mand!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-MachineGod 20 år siden

Ok ok undskyld der :) Jeg kan bare ikke ta' hende, og det skinnede vist lidt for meget igennem. Lidt subjektiv har man da lov at være :)
_____MachineGod______
__Stopping the pain__
Gravatar

#7 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg forstår ikke helt hvad det er folk har imod hende?

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#8 Morbid 20 år siden

Gør jeg heller ikke. Hver gang der er en tråd oppe om hende, synes jeg folk giver hende en sviner, og for mig virker det helt klar race bestemt til tider. Men hver gang jeg nævner det, bliver jeg svinet endnu mere, så jeg tror bare jeg holder kæft denne gang.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#9 filmz-Alex De Large 20 år siden

Måske skulle du valgt at holde kæft før du skrev det? :P

Jeg kan ikke helt lide hendes skuespil... Synes ikke hun spiller overbevisende, og så har jeg lavet mig et billede af hende med at hun er seppet... Ved ikke hvorfor :)
Gravatar

#10 chandler75 20 år siden

Jeg tror der er mange der har ondt i r*ven over at hun vandt den Bedste Kvindelige Skuespiller Oscar for "Monster's Ball" - og at netop Oscar'en måske var race-bestemt.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om det var fortjent, da jeg ikke har set filmen. Men jeg har i hvert fald aldrig set hende i andre film hvor hun var tilnærmelsesvis Oscar-værdig. Det har jeg til gengæld med masser af andre sorte kvindelige skuespillere - som ikke fik den gyldne statuette.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: