Generelt kan siges at mit setup stinker rimelig kraftigt :) Jeg har dog ikke pengene til at opgraderer det hele lige nu, for det griber jo pludselig om sig når man både skal have fjernsyn, anlæg osv osv. Reolen er "specialbygget" for optimal opnyttelse af alle konsollerne.
Jeg har et 100 Hz Thompson 32 Widescreen. :-) Pioneer DV 350 DVD afspiller. Ingen surround desværre. Men har heldigvis en meget god stereo gennem mit Thule anlæg med QLN højttalere. :-D
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg har ikke noget specielt at prale af mht. det.. så derfor ingen billeder. :)
Mit nuværende setup består af:
20" Samsung TV (skal selvfølgelig udskiftes)
Pioneer DV-535 DVD-afspiller Technics SA-GX530 Pro-Logic Reciever Dali 2002 højtalersæt
Min plan er, at få et bedre TV, selvfølgelig. Indtil videre, regner jeg bare med at købe et standard 28", eller måske et 28" 16:9 TV, afhængigt af hvad jeg kan få, når tiden kommer.. Jeg gider ikke at ofre en formue på et TV, før plasma og andre fladskærme er kommet ned i en ordenlig prisklasse.
Så er planen at udskifte min gamle Technics reciever med en god stereoforstærker, da jeg er træt af besværet med at få placeret højtalerne godt, efter over 10 år med surround i mit hjem.
Dertil vil jeg så ofre en sub, som kan understøtte de små højtalere jeg har, som faktisk giver en god lyd.. bassen er bare ikke helt vred nok, når jeg ser film.
Min DVD-afspiller kører helt perfekt, så den bliver ikke udskiftet, før den en dag bryder sammen.
#1 DarkLight 22 år siden
Setup:
http://www.simz.dk/images/blandet/filmz/Setup.jpg
- 28" Dux. (Hvis nok Phillips indmad
- Ingen højtalere tilsluttet.
- Xbox brugt som DVD-afspiller.
Generelt kan siges at mit setup stinker rimelig kraftigt :) Jeg har dog ikke pengene til at opgraderer det hele lige nu, for det griber jo pludselig om sig når man både skal have fjernsyn, anlæg osv osv. Reolen er "specialbygget" for optimal opnyttelse af alle konsollerne.
DVD:
http://www.simz.dk/images/blandet/filmz/DVD.jpg
Det er ikke en slet skjult linux reklame :) Og JA, jeg ved godt der er 2 PC spil imellem. De er beklageligvis ikke i alfabetisk orden endnu.
VHS:
http://www.simz.dk/images/blandet/filmz/VHS.jpg
Også en specialbygget reol. VHS-båndene er tilgengæld i alfabetisk orden. Det tog det meste af en eftermiddag at kategorisere og alfabetisere dem.
#2 Skobbolop 22 år siden
elsker at sådan en hel hylde fyldt med film... det varmer om ens hjerte.. :D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 Kalle Ferm 22 år siden
Pioneer DV 350 DVD afspiller.
Ingen surround desværre. Men har heldigvis en meget god stereo gennem mit Thule anlæg med QLN højttalere. :-D
Jakob
#4 DarkLight 22 år siden
Ingen der har billeder af det ?
#5 DarkLight 22 år siden
#6 filmz-Kadann 22 år siden
Mit nuværende setup består af:
20" Samsung TV (skal selvfølgelig udskiftes)
Pioneer DV-535 DVD-afspiller
Technics SA-GX530 Pro-Logic Reciever
Dali 2002 højtalersæt
Min plan er, at få et bedre TV, selvfølgelig. Indtil videre, regner jeg bare med at købe et standard 28", eller måske et 28" 16:9 TV, afhængigt af hvad jeg kan få, når tiden kommer.. Jeg gider ikke at ofre en formue på et TV, før plasma og andre fladskærme er kommet ned i en ordenlig prisklasse.
Så er planen at udskifte min gamle Technics reciever med en god stereoforstærker, da jeg er træt af besværet med at få placeret højtalerne godt, efter over 10 år med surround i mit hjem.
Dertil vil jeg så ofre en sub, som kan understøtte de små højtalere jeg har, som faktisk giver en god lyd.. bassen er bare ikke helt vred nok, når jeg ser film.
Min DVD-afspiller kører helt perfekt, så den bliver ikke udskiftet, før den en dag bryder sammen.
#7 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Sansui AU-X117 integreret forstærker
2 stk. Sansui S-U770 3 vejs højtalere
så vidt jeg husker er de cirka fra 1994, det er ikke det vildeste af det vildeste, men det er helt fint til mig :)