Gravatar

#1 MadMartigan 22 år siden

Hey!

Nu er jeg jo virkelig på TV jagt!!!

Så ville jeg lige høre om nogen ved om Pixel Plus og Digital Natural Motion er pengene værd.

Er det her så mange flere penge værd end fx. det her??

På forhånd tak...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Skobbolop 22 år siden

hmm.. det er vel forskelligt hvad man synes om...

personligt HADER jeg 100 hz medmindre der er en eller anden teknologi som udbedrer det efterslæb der måtte være... altså "Digital Motion"..
pixel plus har jeg ikke den store kendskab til..

hellere et godt 50hz end et middelgodt 100 hz... har flere gange oplevet 100 hz fjernsyn hvor det er fuldstændig umuligt at vise noget med hurtige bevægelser (fodboldkampe, konsolspil osv.)...

det er dog oftes kun de billige 100 hz modeller.. de nye fjernsyn i 100 hz har for det meste noget ala digital motion, hvis jeg ikke tager helt fejl.. det hedder vist bare noget forskelligt fra producent til producent..

hmm..det må være min konklusion efter ? måneders søgen efter det rigtige tv... der er sikkert nogen der har andre meninger..

men smut da ud og kig på de forskellige modeller... se noget dvd..normal fjernsyn..og måske noget konsol hvis du kan komme til det :D

#3 filmz-nemesis 22 år siden

Jeg var også på jagt efter et tv for et stykke tid siden.
Jeg har selv et Philips 9527, med Pixel Plus 0g Digital Natrual Motion og alt andet godt at finesser. Især DNM er godt, det gør billedet flydende og utroligt skarpt når der panoreres (fodboldskampe). Det er simpelthen et suværent godt tv, i starten da det blev sat til og man så film som LORT og Matrix, trode man ikke sine øjne, det så "mærkeligt" ud til at starte med men efter et par dage vænnede øjene sig til at der var noget "anderledes" ved billedet, bare rolig man ligger ikke mærke til det mere, ud over at det er så skarpt. Det er ligesom der er et spøgelse omkring personerne og tingene, det kan ikke forklares det skal ses. Det er bare så skarpt, og farverne lige så.
Jeg købte det for 16.000 kr. men jeg vil vove og påstå at du kan få det til et godt stykke derunder. Jeg syntes du skal ringe til en tv butik og tag ned og se det, og selv vælge derfra, husk altid at prutte om prisen, jeg fik mit til 16.000 og det stod til 20.995 kr.
Held og lykke med handlen.
PS: jeg er ikke forhandler, men glad køber;)
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#3 LORT?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 azathoth 22 år siden

Lord of Rings The??? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-Kadann 22 år siden

#4 -

En tysk film der lægger sig meget op af LOTR, men lad være med at spørger yderligere ind til indholdet.. fyha!
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#7 MadMartigan 22 år siden

#2: + #3:

Tak for de fine oplysninger, jeg har også hørt meget om 100 hz vs. 50 hz så derfor overvejer jeg det her hvor man frit kan vælge mellem 100 hz. eller 50 hz.

Tror i det er noget...?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Det lyder ikke dårligt :)

Prøv at tage indtil til din lokale butik, det vil jeg på vejen hjem fra arbejde, for det ser jo ikke så dårligt ud :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 Skobbolop 22 år siden

:D... ja hvis man har pengene :D

#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

... hvem siger at man absolut skal købe ;)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: