Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Den gamle tråd

Vi fortsætter snakken om alt med Konsol og deslige inde for spilbranchen, så titlen på tråden er ikke ment som andet end en titel hehe.

Så overtalte jeg mig selv og anskaffede Mario Kart til min Wii også, forsøgte forgæves at finde en udgave uden det satans Rat, men forgæves. Det Rat har kun Reggie Gavn af når han står og skal vise sig frem hehe 8-)

MGO MP beta i næste uge damm det ik til at tro, hvis det er sandt.



J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Som optakt til MGO er her et udemærket kig på den del.

MGO

MGO MP client hentes fra 17 April. beta begynder fra 21 April, så ja vi får beta'en allerede torsdag, men der åbnes førs for sluserne 21 April.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 dyg 16 år siden

Fik lige en mail fra sælgeren af Rock Band. Han sendte den i torsdags, så med lidt held, så har jeg den i starten/midten af næste uge.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Kalle Ferm 16 år siden

Det forlyder på recordere.dk's forum at prisen på PS3 i næste uge bliver på 2500 kr. i Kvickly Xtra... Ret billigt.
Der står ikke noget på Kvicklys hjemmeside.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 filmz-Kadann 16 år siden

#4 -

Hvis det er tilfældet, er det jo ren foræringspris. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

Fallout 3 Preview, tjek lige Creation og tutorial delen ud, now there is something you havent seen alot in games 8-)

Fallout 3
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 intak 16 år siden

#4,5 - et kig i deres tilbudsavis viser at det er sandt.
Gravatar

#8 dyg 16 år siden

Ratchet & Clank er enormt cool. Dejlig humor, der er i det spil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 elwood 16 år siden

#8 Hehe yep, føles lidt som en hel lille Pixar film in a way, Captain Quark er simplthen så munter at høre på.

IGN Australia laver et preview af GTA IV "suk endnu et" hehe, men det her er lidt anderledes fordi de har skrevet det som et Good Cop Vs. Bad Cop hvilket vil sige de fortæller om ting de ikke kan li ved spillet, yderst forfriskene og læse, men det ændrer nu ikke på min hype hehe 8-)

GTA IV preview

English Translation of the RE5 Interview Hvis man tror at GTA IV får politiker og hilary Ughhhh... op af stolene så bare vent til Re5, jeg er overbevist om at det spil bare er en Bombe der venter på at blive sprængt, på grund af dens Valg af "farve" om man vil til De inficerede, og Hovedpersonen Is a White Guy.

Men om jeg glæder mig til spillet, det kan i satme bande på jeg gør 8-)

Og så lige lidt GH3 Def Leppard til GH3







J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 aknot 16 år siden

Jeg har fået GH3 til PS3, og er blevet ret hooked.
Nu vil jeg så høre, vis jeg køber GH &/eller GH2 i PS2 udgaven kan jeg så spille dem med min PS3 guitar, håber i forstår :)

Skriv ny kommentar: