Elijah Wood og Dominic Monaghan, som spiller de to hobitter Frodo Baggins og Meriadoc “Merry” Brandybuck i “Ringenes Herre”-filmene, udtalte sig for nylig om tredje del i trilogien, “Kongen Vender Tilbage”.

Det er en total krigsfilm,” fortæller Wood. “Som Elijah sagde, masser af krig,” tilføjer Monaghan.

Har Pete [Peter Jackson] ikke sagt at han regner med at det bliver den mest massive krigsfilm som nogensinde er set på film?” spørger Wood sin kollega der svarer, “som nogensinde er set, ja.

Den sidste film i trilogien vil dog ikke kun bestå af krig og kampe – der vil også være følelsesbetonede scener, fortæller Monaghan: “[‘Kongen Vender Tilbage’] er virkelig sørgelig… Det er den type som bringer en masse historier sammen. Og det som ‘the fellowship’ må ofre for essentielt at redde Middle Earth er stort. Så man ser disse personer som konfronteres med konsekvenserne af deres handlinger. Det er bare en smuk, smuk film.

“Ringens Herre: Kongen Vender Tilbage” får premiere 17. december.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 filmz-Jepper 20 år siden

Nogen der har hørt nyt om dens runtime ???
Gravatar

#2 filmz-Mifan 20 år siden

#1 Der er ikke offentliggjort andet end, at PJ har udtalt, at den bliver så lang den skal være for at fortælle historien ordentligt. Det har så sat rygter igang om 3½ og 4 timer.
Men jeg tror godt vi kan regne med, at den overskrider de 3 timer...
~ Mifan
Gravatar

#3 MikkelHJ 20 år siden

#2 Bare han ikke deler den i to, ligesom Tarantino gør med Kill Bill :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#4 filmz-Mifan 20 år siden

#3 Det tror jeg slet ikke han tør...hehe... det tror jeg nu også man ville have hørt noget om hvis det var :)
Mit gæt er 3 timer og 20-30 minutter...

Når extended version så kommer på DVD er jeg næsten sikker på, at den runder 4 timer... men det er jo oxo kun spekulation fra min side...
~ Mifan
Gravatar

#5 filmz-Jepper 20 år siden

Det var også hvad jeg havde reget med. Man skal også tage højde for at se skal nå at gå ca. 4 gange om dagen i biffen. Tvivler på den kommer op på de 4 timer i bif-versionen. Men daaaaaaaamn glæder mig allerede til Trilogi aftenen :)

#3 Ja håber der var en ugennemtænkt udtalelse fra Mr. Tarantino, det ville nemlig være for jødet!!! Hold dig fra snitterne cheif ;)
Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

Det kunne være at han valgte den helt lange udgave, og klippede den til 3 film, og udsendte dem med 3 års mellemrum. Så kunne man rigtig gå og glæde sig til slutningen.....NOT :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-Arwen13 20 år siden

krig's film???
Hadr os dig

Skriv ny kommentar: