Selvom strejken blandt manuskriptforfatterne i Hollywood resulterede i en længere udskydelse af den næste sæson af “24 timer”, vil Jack Bauer og Co. alligevel være klar til at indtage de amerikanske tv-skærme til efteråret.

Producenterne bag den succesfulde spændingsserie er gået i gang med at udvikle en to timers lang prolog-fortælling, der skal lede op til den syvende sæson.

Tv-filmen, der er udtænkt til at udfylde den 2 år lange periode mellem sæson 6 og 7, vil være klar til efteråret og skal lede mod januar-premieren på den nye sæson af realtime-dramaet. Producerne er allerede begyndt at sikre kernebesætningen af skuespillere til prequel-filmen.

Den kommende syvende sæson udspiller sig i Washington og omhandler bl.a. den første kvindelige amerikanske præsident, spillet af Cherry Jones.

Manuskriptforfattene bag “24 timer” er tilbage på pinden, hvorfor optagelserne til de resterende episoder af sæson syv kan blive påbegyndt til april.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 tiany 16 år siden

altså jeg tror jeg vil vende tilbage til serien - som jeg skrottede efter sæson 3 - bare for at finde ud af om det virkelig er Tony eller bare hans evil-twin... Det var en længe ventede tilbage vending
Valar morghulis
Gravatar

#2 filmz-goodspeed 16 år siden

Det bliver godt at se hvad "power bauer" kommer ud for denne gang, og det virker da også som en god ide med en lille forhistorie.
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#3 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg glæder mig også helt sikkert.. Jeg har været fint tilfreds med alle sæsonerne, selvom nogle da har været meget svage end andre :)

Men med Sæson 6 in mende, så glæder jeg mig til et nyt eventyr - og så glæder det mig, at hele scenariet skifter, sammen med det meste af besætningen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-morpheus75 16 år siden

Yes, sådan....Så kører bussen, he he... Glæder mig som en lille purk...
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#5 Taxwars 16 år siden

Hvaaad, er den den menneskerets forbryder ikke sat i spjældet endnu ! *g*
Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#6 filmz-loke76 16 år siden

Tjah, det kan vel kun gå frem af efter sidste sæson, for nøjjjj hvor var den ringe
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#7 Bohemian 16 år siden

Glæder mig!!
Free in serenity.
Gravatar

#8 icetea 16 år siden

Lyder godt ! Bauer ftw :)
Gravatar

#9 filmz-DonDiegoDeLaVega 16 år siden

Lyder godt med en 24 tv film - alt for lang tid siden man sidst har set JB på tv'et :-)
Gravatar

#10 filmz-miss Jay-Jay 16 år siden

glæder mig..
der er alt for lang vente tid mellem sæsonerne.
yippee-ki-yay...

Skriv ny kommentar: