JustPressPlay kan på deres hjemmeside præsentere det første smugkig på “Batman: Gotham Knight”, det animerede dvd-sideprojekt til Christopher Nolans “Batman Begins” og den kommende “The Dark Knight”.

I videosekvensen vises der både figurdesigns og klip fra selve kortfilmene i den ventede antologi, der består af seks japansk animerede kortfilm om den mørke ridder fra Gotham City, hvoraf flere af segmenterne er instrueret af Bruce Timm (“Batman: Mask of the Phantasm”, “Fremtidens Batman, “Justice League”). Angiveligt skulle den hyldede japanske animator Satoshi Kon også være involveret i en af filmene.

Animationen er produceret af tre af Japans mest populære animationsgiganter, Production I.G. (“Ghost in the Shell”, “Blood: The Last Vampire”), Madhouse(“Metropolis”, “Paprika”, “Vampire Hunter D”) og Studio 4°C (“Tekkon Kinkreet”, “The Animatrix”).

Historierne i animesamlingen, der udspiller sig i tidsrummet før “The Dark Knight”, vil desuden kunne introducere en række klassiske karakterer fra tegneserierne og også følge op på karakterer og historier, der blev præsenteret i “Batman Begins”.

“Batman: Gotham Knight” forventes at udkomme på dvd-markedet henimod premieren på “The Dark Knight” i juli måned.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 squee 16 år siden

Det bliver en frækkert!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#2 filmz-Gregers 16 år siden

Det ser sgu meget lækkert ud. Den skal ejes, helt sikkert
I'm cooler than you ;D
Gravatar

#3 filmz-Erlingur666 16 år siden

Ser lovende ud hvår når ankommer den til danmark.
Gravatar

#4 MTK 16 år siden

Animatrix 2, ja tak!
Gravatar

#5 filmz-Shinichin Goto 16 år siden

Jeg er ikke så meget for at de har sat Killer Croc med som en af skurkene. Chris Nolan har gjort meget ud af at skabe batman universet med en realistisk sans og har valgt at udelukke alt overnaturligt, Og Batman: Gotham Knight foregår jo før The Dark Knight så jeg kan ikke helt se hvordan det ville kunne fungere.
Gravatar

#6 filmz-Liou 16 år siden

Hvis jeg skal være ærlig er jeg ikke meget for at se Batman i Anime. Mange af figurende i dette spot var tåbelige og grimme, specielt killer croc. Jeg bryder mig generelt ikke om anime universet (Silver Fang er en undtagelse) og Batman er nok min favorit superhelt så jeg er ikke glad for at se de 2 ting blive blandet sammen. hvad er det iøvrigt med musiken? har de tyvstjålet soundtracket fra Batman TAS?
Gravatar

#7 filmz-LBA 16 år siden

#5
Jeg er helt enig. Kunne sagtens se idé med at lave små anime-historier som ledede op til "The Dark Knight", men det skulle holde stilen lidt a la Chris Nolan. Det virker som om at disse historier bryder rammerne fuldstændigt for Nolans univers.
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

Damm Gotham city ser fed ud i de her klip, kan ikkevendte med at se det færdige produkt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-Liou 16 år siden

#8

Gotham city ser godt ud ja men det kan man ikke sige om figurende.
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#9 Jeg Glæder mig nu også til at se selve filmene, hvis der er en ting Anime er god til så er det og lave ekstreme udtrykningsfulde personer.

Selv om jeg også er fan af Batman TAS og hele Nolans "vision" så synes jeg da det her er et forfriskene pust, det jeg tænker mere over er stemmeskuespillet, hvem de får med derind over.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: