Gravatar

#1 chandler75 17 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Ligger hjemme med snot, hoste og hovedpine :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Scherlund 17 år siden

#2 god bedring

Sidder og venter på at ejendomsmesteren tager telefonen. Min bruser gik i stykker i går, så vil meget gerne have den lavet i dag. Blev klippet i går og har ikke fået vasket hår siden. Det er ret irriterende.

Samtidig overvejer jeg om jeg skal købe Morten Andersens bog og få den signeret i morgen.
Gravatar

#4 dyg 17 år siden

#3 - Regner også med at købe den inden længe. Var til release-party i Imperial, det lyder som om, at bogen indeholder en del sjove og spændende historier. Men jeg gad sgu ikke stå i kø i 2 timer for at få den signeret den dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 3 Takker :) ... Ja, det skulle være en ret god bog :)

Gravatar

#6 filmz-Bruce 17 år siden

#2 God bedring!

Var lige til katten af tønde og min datter blev sgu kattekonge/dronning, så far er stolt! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Ja, god bedring!

Sidder og undrer mig.. Jeg har fået flere penge i dagpenge denne måned, end jeg ville have fået ved arbejde... Det er jo langt ude! Men jeg klager ikke. Så kører det lige en måned mere.

Nøj, hvor det stormer her ude på heden. Og det fortsætter resten af dagen, med hyggelige sludbyger og koldt vejr :/
Det undrer mig at parabolen stadig virker uden udfald, der plejer at være bøvl i den slags vejr.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 aknot 17 år siden

#2 God bedring

#6 Tillykke (eller hvad man nu siger til dronningens far)
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 7 + 8 Takker :)

Sidder og kigger på [/i]Blade Runner Tin Box[/i] som jeg har fået i gave og prøver at finde ud af hvilken en af udgaverne jeg skal kaste mig over først.

Gravatar

#10 aknot 17 år siden

Se dem kronologisk ;)

Skriv ny kommentar: