Gravatar

#1 BN 17 år siden

arrghhh!

En der kalder sig Liou har åbenbart lige set ca. 100 film og er i færd med at give dem alle karakter, med det resultat, at næsten alle diskussions-tråde til filkmanmeldelser man åbner, har en mega-kort kommentar og anmeldelse af Liou. ;-/

Nuvel, der skal være plads til alle - men det virker bare lidt trivielt med alle disse korte indlæg lagt ind på svimlende rekordtid ... hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 filmz-bullettooth 17 år siden

det mest fyldest gørende han/hun har præsteret(af hvad jeg er støt på er dette, http://www.filmz.dk/forum/item/29498/#23
...må sige jeg ikke gider læse dem alle sammen. Men det bærer dog trods alt præg af hvis form for seriøsitet og forståelighed. Så Liou er for min side velkommen herinde, selvom der godt nok er run på at få anmeldt film...hehe!
--------- for rent ---------
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

Da diskutionen omkring lukning pga forældelse af tråde var oppe, var dette argumentet for at anmeldelses-tråde også kunne udløbe. Ingen lyttede :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 gi-jones 17 år siden

I Guder. Prøv at lægge mærke til tidspunkterne for hans indlæg! Han skriver et nyt hvert 3-4 minut lige i øjeblikket.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 filmz-bullettooth 17 år siden

#3 jeg kan da helt klart godt se din pointe, men nogen gange kan det kan det jo også være sjovt at tage ældre film op..... men på den anden side kan man jo bare selv oprette en ny tråd...hmmmm!!! det lugter jo lidt af spam.....
Gravatar

#6 Syndrome 17 år siden

Won't someone please think of the children?! :(
danielbloch.dk
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

Jeg sidder bare og trykker på linket og tilbage med det samme bare for at få det væk fra min oversigt, læser det ikke engang. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Wrangque 17 år siden

Haha! ja der er godt nok gang i ham/hende. Det kan kun være en eller anden stakkels filmanmelder der er ude og promovere sigselv så han/hun kan få lov at lave Oscars i år.

Ja... jeg kigger på dig Søren Høy... Find dig et andet forum.
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 17 år siden

..tip!!!! klik marker alle disskussioner læst aplikationen på forum forsiden, under anmeldelser og artikler....and away they go!!!
Gravatar

#10 Syndrome 17 år siden

Tror han er kommet til "S".. woho..
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: