Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Oh yes så det med at skynde sig inden det også ryger væk hehe, men her er Bankrøveriget som bliver vist før I Am legend Imax udgaven.

[url= ja det crappy kvalitet, men indholdet fejler intet[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Benway 16 år siden

Kvaliteten er ganske rigtigt frygtelig, men ellers ser det her virkelig godt ud. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

#2 enig, Heath Ledger ser damm grum ud.

Men det ser ud til det godt ku lade sig gøre at få et cam/mobil tlf. med ind i en IMAX biograf aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Is 16 år siden

Hold da kæft...
Denne film bliver sommerens bedste film!
Gravatar

#5 NightHawk 16 år siden

# 1 -

Very cool, og ja Heath Ledger ser særdeles gusten ud. Jeg er dog spændt på om han kan overgå Jack Nicholson, som jeg indtil videre synes har leveret den bedste udgave af The Joker.

Hvem har du som favorit ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

#5 Mark Hamill, var ikke ret vild med Jack's udgave, selv om jeg synes han er en fantastisk skuespiller.

Jeg ved godt Mark Hamill er den animerede udgave, men jeg synes virkelig han fanger Jokeren perfekt, hans stemmelægning er hel perfekt.

Og hvis man synes han begyndte og blive lidt for tegneserie agtig i nogen af afsnittene, så behøver man bare se Batman Beyound: Return of The Joker, der er han alt andet end Cartony, det er virkelig den ondeste/modbydligste, koldblodige fremstilling jeg har set af The Joker.

Er meget spændt på Heath Ledger's fremførelse, tror den vil ramme Nolans Univers hel rigtig, men min hjerte vil altid banke lidt mere for Mark Hamill's Præsentation uanet hvad 8-)


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 NightHawk 16 år siden

# 6 -

Hamill's stemmearbejde til The Joker er ret fedt og pænt spooky fremført. Nu har jeg så kun set Batman : Mask of The Phantasm, men der er han dæleme creepy at høre. Ku' være interessant at se, hvordan han ville klare sig i en live-action udgave.

Jeg kan så godt li' Nicholsons præstation fordi han bare er så gennemført arrogant og selvsikker, (og altså klassisk Jack Nicholson) først som Jack Napier og så senere skifter elegant over i det rablende psykopatiske som The Joker. Måske er han visse steder lidt for fjollet, men jeg synes nu han klarer det med bravour i sidste ende. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 Jeg vil på det kraftigeste anbefale Batman Beyound: Return of The Joker Uncut.

af en tegnefilm for "børn" med hensyn til rating, må man sige de går lige til grænsen, og en milimeter over 8-)

Igen må jeg takke filt, for at ha anbefalet den i sin tid.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filt 16 år siden

#8, du har stadig mere Hamill Joker til gode, du. Få fingeren ud og skaf dig Justice League og Justice League: Unlimited. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#10 NightHawk 16 år siden

# 8 -

Ok, cool. Den vil jeg da lige tjekke nærmere ud så. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: