Gravatar

#1 chandler75 17 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Puhhha Ja, den tog godt nok tid at komme ind på !

Tilbage på arbejde, men gud hvor jeg ikke gider når jeg nu er så tæt på at skulle rejse :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Scherlund 17 år siden

Har lige været inde og se den lejlighed som jeg havde sagt ja til. Fandme om det ikke er en ældre bolig. Så nu har jeg ringet til dem og sagt at de ikke skal sende mig lejekontrakten alligevel. Men nu hæfter jeg vel for dobbelt husleje i gud ved hvor lang tid. Dejlig start på dagen. er det forresten lovlig at sige at noget er med komfur når alt hvad der er i lejligheden er 4 kogeplader og en lille kombiovn?
Gravatar

#4 DarkLight 17 år siden

Jeg er begyndt at tro at det bringer uheld at være bruger på filmz.dk. Synes godt nok uheld og ulykke vælter ned efterhånden...

Slet ikke noget der har nogle gode nyheder i dag? Jeg har i hvert fald ikke. Jeg skal til psyk :S
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 b e c h 17 år siden

Jo, GOOD NEWS, Radiohead spiller på Roskilde'08 - Sweet!
Gravatar

#6 davenport 17 år siden

Well, som det ser ud lige nu, er der penge til en udemærket jul. Fik jo en aftale med banken, om at stille lån i bero i 3 mdr., som de havde tilbudt.
Så med de kroner der er i pungen + dem der står i banken, skulle der være 8000,- til december, når regninger er betalt.
Dét var da en god nyhed, ik?

Hvad skal du til psyk for DL? (Hvis man må spørge?) Har du været ude for noget??

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Har iøvrigt lige et spørgsmål:

Jeg skal på Kolding Teater i aften og se JESUS CHRIST SUPERSTAR.
Har aldrig set den, men vi fik gratis billetter, så derfor tager man selvfølgelig imod.
Er den noget ved?

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 DarkLight 17 år siden

#6, det må du da gerne. Jeg er i behandling for Socialangst, og har været det siden sommer engang.
Det er hårdt, men mærkbar forbedring, så det er godt.

Og tak for den gode nyhed, Davenport. Så er julen reddet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Guts 17 år siden

Den er faktisk ganske udmærket. En lidt anderledes musical. En rockopera tror jeg de kalder den.
Så den selv for et par måneder siden i Musikhuset i Århus. Var bestemt ikke utilfreds med den.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

#8: For os idioter hvad er så socialangst?

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: