Gravatar

#1 jessup 17 år siden

Jeg kunne ikke finde den nyeste tagline tråd så jeg starter en ny

REGLER:::

- Taglines skal være i originalt format og fra film, der er almindeligt tilgængeligt.
- Taglines må ikke være manipulerede.
- Gæt skal bekræftes af den, der har postet taglines, før turen går videre.
- Hvis ingen har gættet taglines inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede.
- Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".

IMDB og lignende er naturligvis bandlyst!

Jeg ligger ud: [i]The first real ghost story[/b]
This is just until June
Gravatar

#2 filmfan 17 år siden

Måske "The Blair Witch Project"?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#3 jessup 17 år siden

nope - en ældre film men ikke en oldie
This is just until June
Gravatar

#4 filmz-michaell 17 år siden

Poltergeist
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#5 jessup 17 år siden

jep - turen er din
This is just until June
Gravatar

#6 filmz-michaell 17 år siden

Dead in the heart of Texas
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#7 filmz-michaell 17 år siden

er der ingen der har gættet den endnu...? et lille hint: Frances McDormand har hovedrollen!
Gravatar

#8 jessup 17 år siden

Blood simple? - kan dog ikke huske om hun har hovedrollen
This is just until June
Gravatar

#9 filmz-michaell 17 år siden

det er korrekt... you're up!
Gravatar

#10 jessup 17 år siden

Jeg har tilladt mig og redigere i taglinen da filmens titel indgår - men der er dog et kraftigt vink med en vogntang.

****Gives A D*A*M*N.
This is just until June

Skriv ny kommentar: