Før instruktøren Brett Ratner blev involveret i “Superman” projektet, forlød det at filmens instruktør muligvis ville blive McG (“Charlie’s Angels”, “Charlie’s Angels 2”). Nu er Ratner ude af projektet, og McG er atter engang i søgelyset til at instruere den nye “Superman” film fra Warner Bros.

Ifølge “The Hollywood Reporter” udtalte McG sig for nylig til en britisk journalist om at han var “så tæt” på at blive instruktør på “Superman”. Han fortalte samtidig at han allerede har tre potentielle skuespillere i tankerne til at udfylde rollen som manden fra Krypton, men at “filmen er stjernen”, hvilket kunne tyde på at han har en ukendt eller mindre kendt skuespiller i tankerne.

Det forventes at en beslutning om hvorvidt McG skal instruere “Superman” bliver truffet inden for et par uger.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 filmz-zylofon 20 år siden

Det tror jeg der kunne komme noget meget cool ud af, og det er fedt hvis Superman bliver spillet af en ukendt skuespiller. Li'som Reeves var i sin tid.
--
Remember...short controlled bursts!
Gravatar

#2 Toranaga 20 år siden

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooo
ooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#3 chandler75 20 år siden

# 2 Du synes ikke det er en god idé...? ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Toranaga 20 år siden

Nej! Manden der instruerede Charlie's Angels skulle holde sig til musik videoer og derunder. Man kan kun frygte at filmen bliver ligeså latterlig som Charlie's Angels.
Gravatar

#5 chandler75 20 år siden

Jeg synes faktisk rigtig godt om "Charlie's Angels". Den forsøger ikke at være mere end den er: Eksplosiv og farvefyldt actionunderholdning - en rigtig popcornsfilm.

Jeg har dog ikke lyst til at se en kommende "Superman" i samme stil...

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 MikkelHJ 20 år siden

Jeg vil gå skridtet videre og sige, at Charlie's Angels er en af de mest vellykkede filmatiseringer af en TV-Serie. Den formår faktisk at forblive tro mod det oprindelige forlæg. Og så var det jo skønt at høre John Forsythe i sin gamle rolle og endnu skønnere, at han rent faktisk blev krediteret for det denne gang. Jeg ser frem til Charlie's Angels: Full Throttle dog med nogen ængstelse, da Bill Murray ikke er med. På den anden side er Tom Green heller ikke med, og det gør mig straks i meget bedre humør. Og med en cameo af en de oprindelige engle, den eneste, der faktisk holdt hele serien, tegner den rigtig lovende.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#7 chandler75 20 år siden

Uha, jeg havde ikke hørt at der skulle være en cameo fra en af de rigtige engle. Det bliver spændende.

Så du brød dig ikke om Tom Green? Was it the Chad?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 filmz-Alex De Large 20 år siden

Noooooooooooooooooooooooooooooooooo.... og det er ikke til at McG skal instruere superman... Men at Mary-Kate og Ashley er med i Charlies Angels 2 :(
Gravatar

#9 filmz-vassago 20 år siden

Jeg er ikke meget for at sige det, men jeg ser faktisk også frem til 2'eren - jeg vidste ellers ikke helt om jeg havde lyst til at se den i biffen, men efter at have set traileren, så var jeg solgt.

Men hva' - det er altid godt med lidt mindless action i ny og næ :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 chandler75 20 år siden

Den officielle danske titel bliver forøvrigt "Charlie's Angels -Uden hæmninger".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: