Så bliver der pustet nyt liv i den foreslåede “Freddy vs. Jason vs. Ash”, men den blodige trio kommer dog ikke til at udkæmpe deres indbyrdes slag på det store lærred, men derimod i en ny tegneserie, der bygger over den potentielle films manuskriptudkast.

For år tilbage blev der annonceret planer om en fortsættelse til “Freddy vs. Jason”, hvori de to gyserikoner skulle stå over antihelten Ash fra Sam Raimis “Evil Dead”-trilogi. Selvom der forelå et manuskriptudkast af Jeff Katz, kunne New Line Cinema i 2005 dog erklære projektet dødt, hvilket bl.a. skyldtes, at Raimi besluttede at trække sig fra filmen, der da så ud til at få grønt lys.

Til november går DC Comics og Dynamite Entertainment, som sidder på tegneserierettighederne til de respektive filmfigurer, sammen om at lave tegneserien “Freddy vs. Jason vs. Ash”, der vil blive en seksdelt miniserie, skrevet af James Kuhoric. Serien vil fortælle historien fra Katz’ originale manuskriptidé.

Der er endnu ingen udgivelsesdato for tegneserieprojektet, der endelig vil portrættere den blodige kamp mellem Freddy Krueger fra “Nightmare on Elm Street”-serien, Jason Vorhees fra “Fredag den 13.”-serien, og Ashley J. Williams fra “Evil Dead”/”Army of Darkness”-filmene.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Bony 16 år siden

Jeg er glad for at Bruce Campbell alligevel ikke bliver kastet ud i sådan noget smuds..

En tegneserie kan gå an, men dælme ikke en film. Dér går grænsen sgu!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 kongerne 16 år siden

yes, yes, yes and more yes :D
Gravatar

#3 filmz-smedt-meister 16 år siden

Det kunne da ellers have været en fed film, synes jeg..,. I en af scener i "A Nightmare On Elm Street" sidder hende pigen og ser filmen Evil Dead:)
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#4 filmz-Power_BGE 16 år siden

De der to varyler, kan Ash da snildt ondulere med sin "BOOMSTICK".
Gravatar

#5 Kiksmann 16 år siden

Hehe det kunne nu godt have endt med noget morsomt ^^
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#6 Bohemian 16 år siden

Skal helt sikkert have fat i når de kommer
Free in serenity.
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

Sikke dog en elendig titel, "vs. ash" hvad er det dog for noget fis :P
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 16 år siden

Synes godt nok også det lød som et skod plot til en film - lav det til anime deres publikum har alligevel ingen kritisk sans :)
Gravatar

#9 Ash 16 år siden

Øv... Det var en film, jeg gerne ville have set! Jeg synes Freddy vs. Jason var en ganske underholdende film, og at smide Ash ville bestemt ikke ødelægge noget for mig. Men jeg vil selvfølgelig hellere have en Evil Dead 4...
Gravatar

#10 Bohemian 16 år siden

WE DEMAND EVIL DEAD 4!

Kom lige i tanke om hvor meget jeg vil se den film!
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: